NU:BE_PH_IMC Integrated Marketing Communica - Informace o předmětu
BE_PH_IMC Integrated Marketing Communication
Vysoká škola NEWTON, a.s.léto 2023
- Rozsah
- 2/1. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Ondřej Nádvorník, LL.M., MBA (přednášející)
Ing. Ondřej Nádvorník, LL.M., MBA (cvičící)
Ing. Ondřej Nádvorník, LL.M., MBA (náhr. zkoušející) - Garance
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for International Programmes – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti ucelené marketingové komunikace tradičními (inbound) i novými (outbound) přístupy v marketingu. Komplex odborných přednášek a seminářů se detailně zabývá jednotlivými přístupy různých značek v marketingové komunikaci, komunikací pomocí loga, barev a to i v mezinárodním prostředí, kde jsou posluchači seznámeni s různými kulturními aspekty marketingové komunikace se zákazníky. Další stěžejní část předmětu představují jednotlivé součásti marketingové komunikace, které představuje direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej, PR, event marketing či sponzoring, taktéž v online marketingovém prostředí vč. aktuálního zaměření na social media i guerilla marketing. V závěru semestru by posluchači měli být schopni zhodnotit a navrhnout dílčí přístupy marketingové komunikace u vybraných společností.
- Osnova
Hlavní témata předmětu: - 1. Úvod do problematiky předmětu, definice a rozsah IMK, principy marketingové komunikace
- 2. Tradiční vs. nové přístupy IMK (outbound vs. inbound marketingová komunikace, přístup See–Think–Do–Care)
- 3. Corporate Identity – budování firemní image
- 4. Logo komunikace, barvy v marketingové komunikaci
- 5. Kulturní aspekty marketingové komunikace (1. část)
- 6. Kulturní aspekty marketingové komunikace (2. část)
- 7. Reklama: psychologické aspekty reklamy
- 8. Reklama: kreativní reklama
- 9. Podpora prodeje, direct marketing a osobní prodej
- 10. Public Relations, event marketing a sponzoring
- 11. Online marketingová komunikace
- 12. Guerilla marketing
- Metody hodnocení
- Zápočet (prezenční): docházka na semináře min. 70 % (za každou účast 1 bod); zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace v rámci 2. – 5. semináře, plusové body z výuky Zápočet (distanční): zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace, body z výuky Zkouška (shodně obě formy studia): v ústní podobě (realizována kontaktním či distančním způsobem); úspěšnost min. 50 %
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2023/BE_PH_IMC