B_PH_PBB_p Produktový brand, brand služeb a osobní brand

Vysoká škola NEWTON, a.s.
léto 2025
Rozsah
1/1. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Adam Polášek (přednášející)
Ing. Miriam Habibi (cvičící)
Martin Hrubý (cvičící)
Garance
Mgr. Jitka Ludvíková
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Rozvrh
každou lichou středu 8:00–9:30 Zoom.Brno1
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
B_PH_PBB_p/01: Čt 13. 2. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Čt 27. 2. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Út 8. 4. 16:50–18:20 PH Učebna 09, Čt 10. 4. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Čt 24. 4. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Út 6. 5. 15:10–16:40 PH Učebna 01, M. Habibi, M. Hrubý
B_PH_PBB_p/02: Čt 13. 2. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Čt 27. 2. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Út 8. 4. 15:10–16:40 PH Učebna 09, Čt 10. 4. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Čt 24. 4. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Út 6. 5. 13:30–15:00 PH Učebna 01, M. Habibi, M. Hrubý
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Cílem předmětu Produktový brand, brand služeb a osobní brand je rozšířit spektrum dosud získaných znalostí z oblasti marketingu, a to nejenom z teoretického hlediska, ale především formou praktických příkladů. Koncept výuky je zaměřen na propojení již nabytých vědomostí s praxí, za tím účelem jsou do přednášek zváni profesionálové z praxe, kteří jako hosté obohatí znalosti studentů. Prostor je konkrétně věnován specifikům brandu produktu, služby (veřejné, neveřejné), brandu neziskových organizací a brandu měst a obcí. Výklad věnovaný osobnímu brandu je pak pojat především prakticky, se snahou přimět studenty uvažovat o sobě samém jako o značce, která podpoří růst jejich kariéry. V provázanosti na jednotlivá probíraná témata je dále zdůrazněn význam marketingové komunikace, jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu a jejich praktického využití k účinné propagaci jednotlivých kategorií brandu.
Osnova
  • Značka
  • Branding
  • Marketingová komunikace na podporu brandu
  • Public relations
  • Brand produktu
  • Brand služeb
  • Brand neziskových organizací
  • Brand měst a obcí
  • Osobní brand
  • Osobní brand – sebeprezentace
  • Brand značky cestovního ruchu
  • Brand značky cestovního ruchu
Literatura
  • GODIN, Seth. Tohle je marketing!. Praha: Grada, 2020. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
  • JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
  • VAŠŤÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: GRADA, 2014. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
  • KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. Praha: Grada Publishing, 2011. 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • KAPUTA, Catherine. Staňte se značkou!. Praha: Management Press, 2011. 239 s. ISBN 978-80-7261-234-5.
Metody hodnocení
Zápočet: účast na seminářích, semestrální práce odpovídající zadání
Zkouška: písemný závěrečný test

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2025/B_PH_PBB_p