NU:N_BR_MMA_k International Marketing - Course Information
N_BR_MMA_k International Marketing
NEWTON Universitywinter 2025
- Extent and Intensity
- 0/10. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- Mgr. Martin Pekarovič (lecturer)
Ing. Martina Procházková, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Mgr. Martin Pekarovič
Centre for Marketing – Academic Department – NEWTON University - Timetable of Seminar Groups
- N_BR_MMA_k/01: Sun 9. 11. 8:45–11:55 BR Učebna 08, Sun 30. 11. 10:25–16:10 BR Učebna 06, M. Procházková
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Syllabus (in Czech)
- Hlavní témata předmětu:
- 1. Podstata a přístupy k mezinárodnímu marketingu, výzkum a strategické plánování
- 2. Segmentace, positioning a mezinárodní branding
- 3. Mezinárodní marketingová komunikace, cenová a distribuční politika, měření
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2025/N_BR_MMA_k