NU:N_BR_MMA_k International Marketing - Course Information
N_BR_MMA_k International Marketing
NEWTON Universitywinter 2024
- Extent and Intensity
- 0/14. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Bc. Jan Perla (lecturer)
Bc. Jan Perla (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Timetable of Seminar Groups
- N_BR_MMA_k/501: Sat 5. 10. 14:40–17:50 BR Učebna 03, Sat 9. 11. 14:40–17:50 BR Učebna 03, Sat 4. 1. 13:00–17:50 BR Učebna 06, J. Perla
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Syllabus (in Czech)
- Hlavní témata předmětu:
- 1. Podstata a přístupy k mezinárodnímu marketingu, výzkum a strategické plánování
- 2. Segmentace, positioning a mezinárodní branding
- 3. Mezinárodní marketingová komunikace, cenová a distribuční politika, měření
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/N_BR_MMA_k