N_PH_MMA_p International Marketing

NEWTON University
winter 2024
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Jan Perla (lecturer)
Mgr. Kristýna Hájková (seminar tutor)
Mgr. Martin Pekarovič (seminar tutor)
doc. Mgr. Emil Velinov, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
Wed 8:00–9:30 WebinarJam, except Wed 2. 10., except Wed 11. 12. ; and Thu 10. 10. 15:10–16:40 WebinarJam
  • Timetable of Seminar Groups:
N_PH_MMA_p/501: each odd Friday 13:30–15:00 PH Učebna 01, except Fri 8. 11. ; and Fri 29. 11. 13:30–15:00 PH Učebna 01, K. Hájková
N_PH_MMA_p/502: each odd Friday 15:10–16:40 PH Učebna 01, except Fri 8. 11. ; and Fri 29. 11. 13:30–15:00 PH Učebna 01, K. Hájková
N_PH_MMA_p/503: each odd Thursday 16:50–18:20 PH Učebna 01, M. Pekarovič
N_PH_MMA_p/504: each odd Thursday 18:30–20:00 PH Učebna 01, M. Pekarovič
N_PH_MMA_p/505: each odd Thursday 8:00–9:30 PH Učebna 12, except Thu 26. 9. ; and Fri 11. 10. 8:00–9:30 PH Učebna 03, E. Velinov
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní témata předmětu:
  • 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
  • 2. Mezinárodní marketingový výzkum
  • 3. Strategické plánování a růstové strategie
  • 4. Mezinárodní branding
  • 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
  • 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
  • 7. Distribuční politika
  • 8. Lokalizace versus globalizace produktů
  • 9. Mezinárodní marketingová komunikace
  • 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
  • 11. Mezinárodní cenová politika
  • 12. Trendy a shrnutí
Assessment methods
-- item not defined --
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/N_PH_MMA_p