NU:B_BR_SMO_k Sociální média a online kampan - Informace o předmětu
	B_BR_SMO_k Sociální média a online kampaně
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2024
- Rozsah
 - 0/10. 4 kr. Ukončení: kz.
 - Vyučující
 - Ing. Vítězslav Klement, MBA (přednášející)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (cvičící) - Garance
 - Ing. Vítězslav Klement, MBA
Centrum podnikatelských disciplín – Akademická centra – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
 - B_BR_SMO_k/301: Ne 10. 11. 8:45–11:55 Zoom.Brno1, So 11. 1. 8:45–11:55 Zoom.Brno1, 13:00–14:30 Zoom.Brno1, V. Klement
 - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
 - Cíle předmětu
 - Předmět Sociální média a online kampaně je zaměřen na aktuální problematiku propagace v online prostoru v současné době jednoho z nejžádanějších propagačních nástrojů digitálního marketingu. Osnova předmětu je vystavěna za základě současných platforem sociálních sítích, které budou v předmětu řešeny detailně jak z pohledu své podstaty jako sociálního média, tak jako marketingového nástroje pro využití v online kampaních vč. vyhodnocení a měření úspěšnosti kampaní. Součást výuky v rámci předmětu představují i seminární bloky s externími odborníky na sociální média. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů, včetně možnosti spolupráce a organizace na Marketing festivalu věnovaném sociálním médiím.
 - Osnova
 - Hlavní témata předmětu: 1. Vliv sociálních médií na současné chování spotřebitelů 2. Kategorizace aktuálních nástrojů sociálních médií/platformy sociálních médií 3. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Facebook 4. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Instagram 5. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Twitter 6. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Snapchat 7. Marketing a kampaně na sociálních sítích: YouTube 8. Marketing a kampaně na sociálních sítích: LinkedIn 9. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Google+, Pinterest 10. Influencer marketing, celebrity marketing 11. Blogy a vlogy 12. Aktuální úspěšné kampaně v ČR/zahraničí
 - Literatura
 - BARTOŇKOVÁ, Hana. Andragogika. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. 66 s. ISBN 80-244-0394-3.
 - BOČKOVÁ, Věra. Aktuální problémy výchovy a vzdělávání dospělých. Olomouc: Vydavatelství UP, 1994. 50 s. ISBN 80-7067-358-3.
 - BOČKOVÁ, Věra. Vzdělávání – průvodní jev života. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. ISBN 80-244-0441-9.
 - ŠPAČKOVÁ, Alena. rétorika. Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2965-7.
 - PALÁN, Zdeněk. Výkladový slovník vzdělávání dospělých. Praha: Daha, 1997. 160 s. ISBN 80-902232-1-4.
 - PALÁN, Zděněk. Základy andragogiky. Praha: VŠ JAK, 2003. 200 s. ISBN 80-86723-03-8.
 - NÖLKE, Claudia. Umění prezentace: jak přesvědčivě, srozumitelně a působivě prezentovat. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-9057-2.
 
- Metody hodnocení
 - Klasifikovaný zápočet (prezenční): docházka min. 75 %, semináře, semestrální práce odevzdaná v elektronické podobě, její obhajoba a písemný test Klasifikovaný zápočet (kombi): semestrální práce odevzdaná v elektronické podobě, její obhajoba a písemný test
 
- Statistika zápisu (zima 2024, nejnovější)
 - Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/B_BR_SMO_k