STING:MKT_K Marketing - Course Information
MKT_K Marketing
STING ACADEMYsummer 2014
- Extent and Intensity
- 1/0. 4 credit(s). Recommended Type of Completion: zk (examination). Other types of completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Lukáš Trčka, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – STING ACADEMY - Timetable of Seminar Groups
- MKT_K/BKV: Sat 15. 2. 8:30–12:00 Učebna D, Sat 1. 3. 12:30–16:00 Učebna D, Sat 15. 3. 12:30–16:00 Učebna D, Fri 28. 3. 10:20–12:00 Učebna D, L. Trčka
MKT_K/BKA: Mon 3. 2. 8:30–12:00 Učebna C, Tue 4. 2. 8:30–12:00 Učebna C, Thu 6. 2. 8:30–12:00 Učebna C, Mon 3. 3. 10:20–12:00 Učebna C, L. Trčka - Prerequisites (in Czech)
- SOUHLAS
- Course Enrolment Limitations
- The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu Marketing je představení základních obchodních a komunikačních strategií podniku. Přednášky jsou věnovány historickému vývoji marketingových technik, představují analytické nástroje podniku (SWOT, BCG, GE, PESTEL), marketingový mix, životní cyklus výrobku, nákupní chování jednotlivce a podniků. Předmět se okrajově dotýká marketingového výzkumu, principu sběru dat. Od akademického roku 2011/2012 je předmět doplněn o virální marketing a další moderní marketingové nástroje.
- Syllabus (in Czech)
- Přednáška:
1. Historie marketingu, vývojové směry, marketingové strategie
2. Analýza podniku a tržního prostředí (SWOT, BCG, GE, PESTEL)
3. Potenciál trhu, potenciál podniku, nákupní chování jednotlivce, nákupní chování podniku
4. Marketingový mix (podnikový pohled, zákaznický pohled), životní cyklus výrobku
5. Marketingový výzkum – nástroje sběru primárních dat
6. Virální marketing, marketing na sociálních sítích
- Přednáška:
- Literature
- required literature
- DOBŘICKÝ, Josef. Marketing. 1. vyd. Brno: AKADEMIE STING, 2010, 130 pp. ISBN 80-86342-40-9. info
- recommended literature
- TOMEK, G. and V. VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. akt. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 pp. ISBN 978-80-7431-042-3. info
- KOTLER, P and KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 pp. ISBN 978-80-247-1545-2. info
- MIKOLÁŠ, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, 198 pp. ISBN 80-247-1277-6. info
- Teaching methods (in Czech)
- Způsob výuky je popsán ve Studijním a zkušebním řádu AKADEMIE STING.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet formou semestrálního projektu – téma: vlastní marketingové strategie. Zkouška formou písemného testu.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (summer 2014, recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/sting/summer2014/MKT_K