NU:BE_PH_IMC Integrated Marketing Communica - Informace o předmětu
	BE_PH_IMC Integrated Marketing Communication
Vysoká škola NEWTON, a.s.léto 2025
- Rozsah
 - 1/1. 4 kr. Ukončení: zk.
 - Vyučující
 - Graeme Murray, BA (Hons), MSc (přednášející)
Graeme Murray, BA (Hons), MSc (cvičící) - Garance
 - Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for International Programmes – Mezinárodní programy – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Rozvrh
 - každé liché úterý 8:00–9:30 PH Učebna 12
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
 
 - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
 - Cíle předmětu
 - Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti ucelené marketingové komunikace tradičními (inbound) i novými (outbound) přístupy v marketingu. Komplex odborných přednášek a seminářů se detailně zabývá jednotlivými přístupy různých značek v marketingové komunikaci, komunikací pomocí loga, barev a to i v mezinárodním prostředí, kde jsou posluchači seznámeni s různými kulturními aspekty marketingové komunikace se zákazníky. Další stěžejní část předmětu představují jednotlivé součásti marketingové komunikace, které představuje direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej, PR, event marketing či sponzoring, taktéž v online marketingovém prostředí vč. aktuálního zaměření na social media i guerilla marketing. V závěru semestru by posluchači měli být schopni zhodnotit a navrhnout dílčí přístupy marketingové komunikace u vybraných společností.
 - Osnova
 - 1. Úvod do problematiky předmětu, definice a rozsah IMK, principy marketingové komunikace
 - 2. Tradiční vs. nové přístupy IMK (outbound vs. inbound marketingová komunikace, přístup See–Think–Do–Care)
 - 3. Corporate Identity – budování firemní image
 - 4. Logo komunikace, barvy v marketingové komunikaci
 - 5. Kulturní aspekty marketingové komunikace (1. část)
 - 6. Kulturní aspekty marketingové komunikace (2. část)
 - 7. Reklama: psychologické aspekty reklamy
 - 8. Reklama: kreativní reklama
 - 9. Podpora prodeje, direct marketing a osobní prodej
 - 10. Public Relations, event marketing a sponzoring
 - 11. Online marketingová komunikace
 - 12. Guerilla marketing
 
- Metody hodnocení
 - Zápočet (prezenční): docházka na semináře min. 70 % (za každou účast 1 bod); zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace v rámci 2. – 5. semináře, plusové body z výuky Zápočet (distanční): zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace, body z výuky
Zkouška: v ústní podobě (realizována kontaktním či distančním způsobem); úspěšnost min. 50 % - Vyučovací jazyk
 - Angličtina
 
- Statistika zápisu (nejnovější)
 - Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2025/BE_PH_IMC