STING:MKT_K Marketing - Course Information
MKT_K Marketing
STING ACADEMYwinter 2020
- Extent and Intensity
- 0/0/16. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Jiří Urbánek, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – STING ACADEMY - Timetable
- Sat 10. 10. 12:30–16:00 Posluchárna C, Fri 23. 10. 12:30–16:00 Posluchárna C, Sat 24. 10. 8:30–12:00 Posluchárna C, Fri 6. 11. 12:30–16:00 Posluchárna C, Fri 20. 11. 8:30–12:00 Posluchárna C
- Prerequisites (in Czech)
- SOUHLAS
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu Marketing je představení základních obchodních a komunikačních strategií podniku. Přednášky jsou věnovány historickému vývoji marketingových technik, představují analytické nástroje podniku (SWOT, BCG, GE, PESTEL), marketingový mix, životní cyklus výrobku, nákupní chování jednotlivce a podniků. Předmět se okrajově dotýká marketingového výzkumu, principu sběru dat. Od akademického roku 2011/2012 je předmět doplněn o virální marketing a další moderní marketingové nástroje.
- Syllabus (in Czech)
- Přednáška:
1. Historie marketingu, vývojové směry, marketingové strategie
2. Analýza podniku a tržního prostředí (SWOT, BCG, GE, PESTEL)
3. Potenciál trhu, potenciál podniku, nákupní chování jednotlivce, nákupní chování podniku
4. Marketingový mix (podnikový pohled, zákaznický pohled), životní cyklus výrobku
5. Marketingový výzkum – nástroje sběru primárních dat
6. Virální marketing, marketing na sociálních sítích
- Přednáška:
- Literature
- required literature
- DOBŘICKÝ, Josef. Marketing. 1. vyd. Brno: AKADEMIE STING, 2010, 130 pp. ISBN 80-86342-40-9. info
- recommended literature
- TOMEK, G. and V. VÁVROVÁ. Marketing od myšlenky k realizaci. 3. akt. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011, 344 pp. ISBN 978-80-7431-042-3. info
- KOTLER, P and KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 pp. ISBN 978-80-247-1545-2. info
- MIKOLÁŠ, Z. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005, 198 pp. ISBN 80-247-1277-6. info
- Teaching methods (in Czech)
- Způsob výuky je popsán ve Studijním a zkušebním řádu AKADEMIE STING.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet formou semestrálního projektu – téma: vlastní marketingové strategie. Zkouška formou písemného testu.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (winter 2020, recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/sting/winter2020/MKT_K