2010
Využití marketingu v nekomerčním avšak konkurenčním prostředí jihomoravských vysokých škol
TRČKA, LukášZákladní údaje
Originální název
Využití marketingu v nekomerčním avšak konkurenčním prostředí jihomoravských vysokých škol
Název anglicky
Use of marketing techniques in a non-commercial but competitive environment of the higher educational institutions in the south moravian region
Autoři
TRČKA, Lukáš
Vydání
Firma a konkurenční prostředí 2010, 2010
Další údaje
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Klíčová slova česky
Marketing, Marketingový výzkum, Dotazníkové šetření, Konkurence, Vysoké školství, Veřejné vysoké školy, Soukromé vysoké školy, Nástroje marketingového mixu, Preference maturantů, Propagace a reklama.
Klíčová slova anglicky
Marketing, Marketing research, Questionnaire survey, Competition, Higher education, Public higher educational institutions, Private higher educational institutions, Marketing Mix Tools, Secondary school graduates Preferences, Promotion and advertising.
Změněno: 15. 11. 2010 11:00, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
V originále
Příspěvek identifikuje, prostřednictvím realizovaného marketingového výzkumu, preference maturující mládeže při volbě vysoké školy. Na základě teorie konfrontované dotazníkovým šetřením hodnotí nástroje marketingových mixů v netypickém konkurenčním, avšak nekomerčním prostředí vysokých škol. Příspěvek doporučuje marketingová opatření a sleduje jejich nákladovost.
Anglicky
The article identifies preferences of young people before school leaving examination in choosing higher educational institution through an implemented marketing research. On the base of theory confronted with a questionnaire survey it examines the instruments of marketing mix in uncharacteristic and competitive but non-commercial environment of universities. The article recommends marketing measures and monitors their total costs.