a
		
		2010
			
	    
Využití marketingu v nekomerčním avšak konkurenčním prostředí jihomoravských vysokých škol
	    TRČKA, Lukáš
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Využití marketingu v nekomerčním avšak konkurenčním prostředí jihomoravských vysokých škol
	 
		
			Název anglicky
			Use of marketing techniques in a non-commercial but competitive environment of the higher educational institutions in the south moravian region
		 
			
				Vydání
				 Firma a konkurenční prostředí 2010, 2010
			 
		
Další údaje
		
			Typ výsledku
			Konferenční abstrakt
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Klíčová slova česky
			Marketing, Marketingový výzkum, Dotazníkové šetření, Konkurence, Vysoké školství, Veřejné vysoké školy, Soukromé vysoké školy, Nástroje marketingového mixu, Preference maturantů, Propagace a reklama.
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			Marketing, Marketing research, Questionnaire survey, Competition, Higher education, Public higher educational institutions, Private higher educational institutions, Marketing Mix Tools, Secondary school graduates Preferences, Promotion and advertising.
		 
			
			
				
					V originále
					Příspěvek identifikuje, prostřednictvím realizovaného marketingového výzkumu, preference maturující mládeže při volbě vysoké školy. Na základě teorie konfrontované dotazníkovým šetřením hodnotí nástroje marketingových mixů v netypickém konkurenčním, avšak nekomerčním prostředí vysokých škol. Příspěvek doporučuje marketingová opatření a sleduje jejich nákladovost.
				 
				
					Anglicky
					The article identifies preferences of young people before school leaving examination in choosing higher educational institution through an implemented marketing research. On the base of theory confronted with a questionnaire survey it examines the instruments of marketing mix in uncharacteristic and competitive but non-commercial environment of universities. The article recommends marketing measures and monitors their total costs.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 05:31