W, CHAN KIM a R MAUBORGNE. Strategie modrého oceánu. Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry. Praha: Management Press, 2005. ISBN 80-7261-128-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie modrého oceánu. Umění vytvořit si svrchovaný tržní prostor a vyřadit tak konkurenty ze hry
Autoři W, CHAN KIM a R MAUBORGNE.
Vydání Praha, 2005.
Nakladatel Management Press
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola Sting, o.p.s.
ISBN 80-7261-128-3
Změnil Změnil: Mgr. Michal Kuneš, učo 8665. Změněno: 5. 9. 2012 09:34.
VytisknoutZobrazeno: 3. 5. 2024 18:31