2014
			
	    
	
	
    Marketingové techniky v metodice procesního řízení
TRČKA, LukášBasic information
Original name
Marketingové techniky v metodice procesního řízení
	Name (in English)
Marketing Techniques in Business Process Management Methodology
		Authors
TRČKA, Lukáš
			Edition
 1. vyd. Olomouc, 2014
			Publisher
Knowledge for Market Use
		Other information
Type of outcome
Proceedings paper
		Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
		Organization unit
STING ACADEMY
			ISBN
978-80-87533-07-9
		
				
				Changed: 16/3/2015 08:39, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
				
		Abstract
In the original language
Metodika procesního řízení (Business Process Management) je v posledních letech velmi obvyklým manažerským nástrojem přispívajícím k zefektivnění řízení podniku. V tuzemských podmínkách však často dochází k negativnímu vnímání metodiky, zejména pro nepochopení významu zákazníka v modelaci procesů a pro nevyužití marketingových technik k identifikaci hodnoty pro zákazníka. Předpokládaný příspěvek cílí na aplikační rovinu daného problému, zkoumá možnosti využití marketingových technik, zejména pozorování, dotazování a experimentu a na případové studii ověřuje možnost jejich uplatnění v praxi podnikových modelací. Publikace navazuje na předchozí výzkumy, které jsou předmětem autorovy disertační práce.