2014
			
	    
	
	
    Marketingové techniky v metodice procesního řízení
TRČKA, LukášZákladní údaje
Originální název
Marketingové techniky v metodice procesního řízení
	Název anglicky
Marketing Techniques in Business Process Management Methodology
		Autoři
TRČKA, Lukáš
			Vydání
 1. vyd. Olomouc, 2014
			Nakladatel
Knowledge for Market Use
		Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Organizační jednotka
Vysoká škola Sting, o.p.s.
			ISBN
978-80-87533-07-9
		
				
				Změněno: 16. 3. 2015 08:39, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
				
		Anotace
V originále
Metodika procesního řízení (Business Process Management) je v posledních letech velmi obvyklým manažerským nástrojem přispívajícím k zefektivnění řízení podniku. V tuzemských podmínkách však často dochází k negativnímu vnímání metodiky, zejména pro nepochopení významu zákazníka v modelaci procesů a pro nevyužití marketingových technik k identifikaci hodnoty pro zákazníka. Předpokládaný příspěvek cílí na aplikační rovinu daného problému, zkoumá možnosti využití marketingových technik, zejména pozorování, dotazování a experimentu a na případové studii ověřuje možnost jejich uplatnění v praxi podnikových modelací. Publikace navazuje na předchozí výzkumy, které jsou předmětem autorovy disertační práce.