D 2014

Marketingové techniky v metodice procesního řízení

TRČKA, Lukáš

Základní údaje

Originální název

Marketingové techniky v metodice procesního řízení

Název anglicky

Marketing Techniques in Business Process Management Methodology

Autoři

TRČKA, Lukáš

Vydání

1. vyd. Olomouc, 2014

Nakladatel

Knowledge for Market Use

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola Sting, o.p.s.

ISBN

978-80-87533-07-9
Změněno: 16. 3. 2015 08:39, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Anotace

V originále

Metodika procesního řízení (Business Process Management) je v posledních letech velmi obvyklým manažerským nástrojem přispívajícím k zefektivnění řízení podniku. V tuzemských podmínkách však často dochází k negativnímu vnímání metodiky, zejména pro nepochopení významu zákazníka v modelaci procesů a pro nevyužití marketingových technik k identifikaci hodnoty pro zákazníka. Předpokládaný příspěvek cílí na aplikační rovinu daného problému, zkoumá možnosti využití marketingových technik, zejména pozorování, dotazování a experimentu a na případové studii ověřuje možnost jejich uplatnění v praxi podnikových modelací. Publikace navazuje na předchozí výzkumy, které jsou předmětem autorovy disertační práce.