2014
Marketingové techniky v metodice procesního řízení
TRČKA, LukášZákladní údaje
Originální název
Marketingové techniky v metodice procesního řízení
Název anglicky
Marketing Techniques in Business Process Management Methodology
Autoři
TRČKA, Lukáš
Vydání
1. vyd. Olomouc, 2014
Nakladatel
Knowledge for Market Use
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola Sting, o.p.s.
ISBN
978-80-87533-07-9
Změněno: 16. 3. 2015 08:39, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Anotace
V originále
Metodika procesního řízení (Business Process Management) je v posledních letech velmi obvyklým manažerským nástrojem přispívajícím k zefektivnění řízení podniku. V tuzemských podmínkách však často dochází k negativnímu vnímání metodiky, zejména pro nepochopení významu zákazníka v modelaci procesů a pro nevyužití marketingových technik k identifikaci hodnoty pro zákazníka. Předpokládaný příspěvek cílí na aplikační rovinu daného problému, zkoumá možnosti využití marketingových technik, zejména pozorování, dotazování a experimentu a na případové studii ověřuje možnost jejich uplatnění v praxi podnikových modelací. Publikace navazuje na předchozí výzkumy, které jsou předmětem autorovy disertační práce.