2014
Marketingové techniky v metodice procesního řízení
TRČKA, LukášBasic information
Original name
Marketingové techniky v metodice procesního řízení
Name (in English)
Marketing Techniques in Business Process Management Methodology
Authors
TRČKA, Lukáš
Edition
1. vyd. Olomouc, 2014
Publisher
Knowledge for Market Use
Other information
Type of outcome
Proceedings paper
Confidentiality degree
is not subject to a state or trade secret
Organization unit
STING ACADEMY
ISBN
978-80-87533-07-9
Changed: 16/3/2015 08:39, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
Abstract
V originále
Metodika procesního řízení (Business Process Management) je v posledních letech velmi obvyklým manažerským nástrojem přispívajícím k zefektivnění řízení podniku. V tuzemských podmínkách však často dochází k negativnímu vnímání metodiky, zejména pro nepochopení významu zákazníka v modelaci procesů a pro nevyužití marketingových technik k identifikaci hodnoty pro zákazníka. Předpokládaný příspěvek cílí na aplikační rovinu daného problému, zkoumá možnosti využití marketingových technik, zejména pozorování, dotazování a experimentu a na případové studii ověřuje možnost jejich uplatnění v praxi podnikových modelací. Publikace navazuje na předchozí výzkumy, které jsou předmětem autorovy disertační práce.