D 2014

Marketingové techniky v metodice procesního řízení

TRČKA, Lukáš

Basic information

Original name

Marketingové techniky v metodice procesního řízení

Name (in English)

Marketing Techniques in Business Process Management Methodology

Authors

TRČKA, Lukáš

Edition

1. vyd. Olomouc, 2014

Publisher

Knowledge for Market Use

Other information

Type of outcome

Proceedings paper

Confidentiality degree

is not subject to a state or trade secret

Organization unit

STING ACADEMY

ISBN

978-80-87533-07-9
Changed: 16/3/2015 08:39, Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.

Abstract

V originále

Metodika procesního řízení (Business Process Management) je v posledních letech velmi obvyklým manažerským nástrojem přispívajícím k zefektivnění řízení podniku. V tuzemských podmínkách však často dochází k negativnímu vnímání metodiky, zejména pro nepochopení významu zákazníka v modelaci procesů a pro nevyužití marketingových technik k identifikaci hodnoty pro zákazníka. Předpokládaný příspěvek cílí na aplikační rovinu daného problému, zkoumá možnosti využití marketingových technik, zejména pozorování, dotazování a experimentu a na případové studii ověřuje možnost jejich uplatnění v praxi podnikových modelací. Publikace navazuje na předchozí výzkumy, které jsou předmětem autorovy disertační práce.