D
		
		2014
			
	    
Fenomén zvaný start-up. Východiska, fungování, výzvy.
	    JEŽKOVÁ, Renáta
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Fenomén zvaný start-up. Východiska, fungování, výzvy.
	 
	
		Název česky
		Fenomén zvyný start-up. Východiska, fungování, výzvy.
	 
			
				Vydání
				 Akademie STING v Brně, Konference Daně - teorie a praxe 2014. Zborník konference, od s. 50-59, 10 s. 2014
			 
		
		
			Nakladatel
			STING spol.s r.o. Brno
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		 
			
				Organizační jednotka
				Vysoká škola Sting, o.p.s.
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			start up; definice; projekt; business model; začínající podnik; inovativní podnik; problémy zklumání start up firem; databáze start up firem; založení start up; fungování start up; financování start up; právní aspekty
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			start up; definitions; project; business model; start-up businesses; innovative enterprise; problems of start up companies research; start -up companies database; founding start-up; functioning of start up; financing start-up; legal aspects
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
				Návaznosti
				IGA AS_02_03, projekt VaV. 
			 
			
			
				
					V originále
					Příspěvek se zabývá fenoménem, kterým bezpochyby start-up je, a to nejenom v rámci americké, ale i evropské, a konkrétně české ekonomiky. Vznikl jako parciální výstup interního grantového výzkumu IGA AS_02_03 Management MSP. Poukazuje na teoretická východiska problematiky start-up společností, představuje podstatu jejich fungování a naznačuje možné oblasti zkoumání těchto specifických inovativních malých firem v České republice v rámci zmíněného interního grantového výzkumu AS.
				 
				
					Anglicky
					The paper deals with the phenomenon, which "start up" undoubtedly is, and not only in the US but also in European, and specifically the in the Czech economy. It was created as a partial output of the internal research grant IGA AS_02_03 Management of SMEs. Refer to theoretical problems of the start -up companies, it shows an essence of their operation and suggests possible areas to explore these specific innovative small firms in the Czech Republic within the internal research grant of Sting Academy mentioned above.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 06:11