2016
Strategický management
VÁGNER, IvanZákladní údaje
Originální název
Strategický management
Název česky
Strategický management
Název anglicky
Strategic management
Autoři
VÁGNER, Ivan
Vydání
1. vyd. Brno, 80 s. 2016
Nakladatel
Nakladatelství Sting spol. s r. o.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učebnice
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Vysoká škola Sting, o.p.s.
ISBN
978-80-87482-41-4
Klíčová slova česky
strategické aktivity a jejich vývoj, dlouhodobé plánování, strategické plánování, strategický management, čtyři přístupy k strategickému managementu, klasický přístup k strategickému managementu, fáze strategické analýzy, volby a implementace, základní principy strategického myšlení, myšlení v duchu třetích alternativ, základní megatrendy
Klíčová slova anglicky
strategic activities and their development, long-term planning, strategic planning, strategic management, four approaches to strategic management, classical approach to strategic management, strategic phases: analysis, choice and implementation, principles of strategic thinking, strategic thinking principle in spirit of third alternative, fundamental megatrends
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 15. 8. 2016 16:14, prof. Ing. Ivan Vágner, CSc., MBA
V originále
Předmětem publikace jsou strategické aktivity organizací a jejich vývoj s důrazem na klasický přístup ke strategickému managementu. V souvislosti s výše uvedeným, je pozornost věnována rovněž vlivu základních megatrendů na formování strategického managementu organizací, principům strategického myšlení, včetně principu myšlení v duchu třetích alternativ.
Anglicky
The publication explains the strategic activities of organizations and their development, with emphasis on classical approach to strategic management. In connection with the above, attention is also paid to the impact on fundamental megatrends shaping the strategic management of organizations, strategic thinking principles, including the principle of thinking in the spirit of the third alternative.