b 2016

Strategický management

VÁGNER, Ivan

Základní údaje

Originální název

Strategický management

Název česky

Strategický management

Název anglicky

Strategic management

Autoři

VÁGNER, Ivan

Vydání

1. vyd. Brno, 80 s. 2016

Nakladatel

Nakladatelství Sting spol. s r. o.

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učebnice

Obor

50600 5.6 Political science

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Vysoká škola Sting, o.p.s.

ISBN

978-80-87482-41-4

Klíčová slova česky

strategické aktivity a jejich vývoj, dlouhodobé plánování, strategické plánování, strategický management, čtyři přístupy k strategickému managementu, klasický přístup k strategickému managementu, fáze strategické analýzy, volby a implementace, základní principy strategického myšlení, myšlení v duchu třetích alternativ, základní megatrendy

Klíčová slova anglicky

strategic activities and their development, long-term planning, strategic planning, strategic management, four approaches to strategic management, classical approach to strategic management, strategic phases: analysis, choice and implementation, principles of strategic thinking, strategic thinking principle in spirit of third alternative, fundamental megatrends

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 8. 2016 16:14, prof. Ing. Ivan Vágner, CSc., MBA

Anotace

V originále

Předmětem publikace jsou strategické aktivity organizací a jejich vývoj s důrazem na klasický přístup ke strategickému managementu. V souvislosti s výše uvedeným, je pozornost věnována rovněž vlivu základních megatrendů na formování strategického managementu organizací, principům strategického myšlení, včetně principu myšlení v duchu třetích alternativ.

Anglicky

The publication explains the strategic activities of organizations and their development, with emphasis on classical approach to strategic management. In connection with the above, attention is also paid to the impact on fundamental megatrends shaping the strategic management of organizations, strategic thinking principles, including the principle of thinking in the spirit of the third alternative.

Přiložené soubory

strategicky-management-michal-celek_posledni.pdf
Požádat o autorskou verzi souboru