VÁGNER, Ivan. Strategický management. 1. vyd. Brno: Nakladatelství Sting spol. s r. o., 2016, 80 s. ISBN 978-80-87482-41-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategický management
Název česky Strategický management
Název anglicky Strategic management
Autoři VÁGNER, Ivan.
Vydání 1. vyd. Brno, 80 s. 2016.
Nakladatel Nakladatelství Sting spol. s r. o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Vysoká škola Sting, o.p.s.
ISBN 978-80-87482-41-4
Klíčová slova česky strategické aktivity a jejich vývoj, dlouhodobé plánování, strategické plánování, strategický management, čtyři přístupy k strategickému managementu, klasický přístup k strategickému managementu, fáze strategické analýzy, volby a implementace, základní principy strategického myšlení, myšlení v duchu třetích alternativ, základní megatrendy
Klíčová slova anglicky strategic activities and their development, long-term planning, strategic planning, strategic management, four approaches to strategic management, classical approach to strategic management, strategic phases: analysis, choice and implementation, principles of strategic thinking, strategic thinking principle in spirit of third alternative, fundamental megatrends
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. Ing. Ivan Vágner, CSc., MBA, učo 9458. Změněno: 15. 8. 2016 16:14.
Anotace
Předmětem publikace jsou strategické aktivity organizací a jejich vývoj s důrazem na klasický přístup ke strategickému managementu. V souvislosti s výše uvedeným, je pozornost věnována rovněž vlivu základních megatrendů na formování strategického managementu organizací, principům strategického myšlení, včetně principu myšlení v duchu třetích alternativ.
Anotace anglicky
The publication explains the strategic activities of organizations and their development, with emphasis on classical approach to strategic management. In connection with the above, attention is also paid to the impact on fundamental megatrends shaping the strategic management of organizations, strategic thinking principles, including the principle of thinking in the spirit of the third alternative.
VytisknoutZobrazeno: 2. 6. 2024 00:43