2019
			
	    
	
	
    Faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy
URBÁNEK, Jiří; Vojtěch TAMÁŠ; Martin PŘIBYL; Hana URBÁNKOVÁ; Kristýna SOSÍKOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy
	Název anglicky
Influecing factors of consumer behaviour on OTC market with pharmaceuticals
		Autoři
URBÁNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí); Vojtěch TAMÁŠ (203 Česká republika); Martin PŘIBYL; Hana URBÁNKOVÁ a Kristýna SOSÍKOVÁ (203 Česká republika)
			Vydání
 Brno, Region in the Development of Society 2018, od s. 613-631, 692 s. 2019
			Nakladatel
Mendel university in Brno, Zemědělská 1, 613 00 Brno
		Další údaje
Jazyk
čeština
		Typ výsledku
Stať ve sborníku
		Obor
50200 5.2 Economics and Business
		Stát vydavatele
Česká republika
		Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
		Forma vydání
elektronická verze "online"
		Odkazy
Organizační jednotka
Vysoká škola Sting, o.p.s.
			ISBN
978-80-7509-658-6
		Klíčová slova česky
spotřebitel, analýza trhu, nákupní chování, dotazníkové šetření, volně prodejná léčiva, rozhodovací proces
		Klíčová slova anglicky
consumer; market analysis; buying behaviour; questionnaire; over the counter pharmaceuticals; decision making process
		Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
		
				
				Změněno: 20. 7. 2020 09:07, Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
				
		V originále
Článek se zabývá chováním spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy. Analyzuje trh s volně prodejnými léčivy v České republice a identifikuje faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, a které mají vliv na jejich rozhodovací proces. Článek dále popisuje samotný nákupní proces spotřebitele (primární šetření n=279) na uvedeném trhu.
				Anglicky
The paper deals with consumer behaviour on OTC market with pharmaceuticals. Paper presents analysis of OTC market in Czech Republic and analysis of consumer buying behavior in this market. Further more it defines factors which influences the consumer's decision making process. Paper also describes the consumer buying process (primary survey n=279) on the specified market.