D
		
		2019
			
	    
Faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy
	    URBÁNEK, Jiří; Vojtěch TAMÁŠ; Martin PŘIBYL; Hana URBÁNKOVÁ; Kristýna SOSÍKOVÁ et. al.
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy
	 
		
			Název anglicky
			Influecing factors of consumer behaviour on OTC market with pharmaceuticals
		 
				Autoři
				URBÁNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí); Vojtěch TAMÁŠ (203 Česká republika); Martin PŘIBYL; Hana URBÁNKOVÁ a Kristýna SOSÍKOVÁ (203 Česká republika)
			 
			
				Vydání
				 Brno, Region in the Development of Society 2018, od s. 613-631, 692 s. 2019
			 
		
		
			Nakladatel
			Mendel university in Brno, Zemědělská 1, 613 00 Brno
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			elektronická verze "online"
		 
			
		
			
				Organizační jednotka
				Vysoká škola Sting, o.p.s.
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			spotřebitel, analýza trhu, nákupní chování, dotazníkové šetření, volně prodejná léčiva, rozhodovací proces
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			consumer; market analysis; buying behaviour; questionnaire; over the counter pharmaceuticals; decision making process
		 
			Příznaky
			Mezinárodní význam, Recenzováno
		 
			
			
				
					V originále
					Článek se zabývá chováním spotřebitele na trhu s volně prodejnými léčivy. Analyzuje trh s volně prodejnými léčivy v České republice a identifikuje faktory, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, a které mají vliv na jejich rozhodovací proces. Článek dále popisuje samotný nákupní proces spotřebitele (primární šetření n=279) na uvedeném trhu.
				 
				
					Anglicky
					The paper deals with consumer behaviour on OTC market with pharmaceuticals. Paper presents analysis of OTC market in Czech Republic and analysis of consumer buying behavior in this market. Further more it defines factors which influences the consumer's decision making process. Paper also describes the consumer buying process (primary survey n=279) on the specified market.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 05:19