Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

marketingovy mix, strategie, opatreni, zakaznici, zdroj, dodavatele, cisty pracovni kapital, platebni schopnost, diverzifikace, makrookoli, produkt, mikrookoli, substituty, segment, ukazatele, vize, strategicka analyza, konkurence, portfolio, realizace, odberatele, rozvoj, poslani, trh, management, vyhodnoceni, cile, likvidita

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

701.
Žáková, Pavla
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Management malých a středních firem)
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingového mixu pro podnik | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

702.
Žaludková, Lucie
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků (kombinace/zaměření: Studium pro absolventy VOŠ)
Obhajoba bakalářské práce: Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia | Práce na příbuzné téma

703.
Žaludková, Lucie
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Obhajoba diplomové práce: Návrh marketingové strategie | Práce na příbuzné téma

704.
Ždánská, Helena
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem (kombinace/zaměření: Studium pro absolventy VOŠ)
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení hospodaření Centra služeb pro seniory Kyjov | Práce na příbuzné téma

705.
Žirovnický, Antonín
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Management malých a středních firem)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu | Práce na příbuzné téma