Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

marketingovy mix, customer value, kriticky faktor, analysis of the company, critical factor, marketing mix, hodnota pro zakaznika, crm, analyza firmy

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

551.
Žákovská, Markéta
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2007, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hospodářská politika a správa / Zdaňování (kombinace/zaměření: Studium pro absolventy VOŠ)

552.
Žirovnický, Antonín
Fakulta: Vysoká škola Sting, o.p.s.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (kombinace/zaměření: Management malých a středních firem)
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu | Práce na příbuzné téma