B_PH_MCR Tourism Management

NEWTON University
summer 2024
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (lecturer)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (seminar tutor)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (alternate examiner)
Guaranteed by
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Anotace předmětu: Předmět je zaměřen na získání a prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti managementu cestovního ruchu, který je navazující na Management, který je přednášen v prvním ročníku. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními atributy řízení a kontroly v cestovním ruchu a rozdíly, jaké v tomto oboru jsou. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti managementu. Přednášky a do nich včleněná cvičení mají naplnit teoretické zvládnutí tohoto typu managementu a na příkladech z praxe si ověřovat schopnosti, nebo propojení managementu a marketingu v tomto oboru. Předmět Management cestovního ruchu vychází z teoretické základny osvojené a ověřené v předmětu Management. Rozvíjí dovednosti a vědomosti získané v průběhu prvního ročníku a implementuje problematiku managementu do oblasti služeb, s důrazem na cestovní ruch.
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Literature
  • ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů : nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
  • BLAŽEK, Ladislav. Úvod do teorie řízení podniku. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 1999. ISBN 80-210-2085-7.
  • NEJDL, Karel. Management destinací cestovního ruchu. Praha: Wolters Kluwer, 2010. ISBN 978-80-7357-673-8.
  • KOŠŤAN, Pavol; BĚLOHLÁVEK, František; ŠULEŘ, Oldřich. Management. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-2510-396-X.
  • MAGCONSULTING, Společnost. Managment destinací. [online]. 2000. Dostupné z: http://www.cot.cz/data/cesky/01_01/1_stat_1.htm.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/14 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms summer 2023.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2024/B_PH_MCR