B_PH_MVK_k Preparation and Measurement of Performance Campaigns

NEWTON University
winter 2024
Extent and Intensity
0/10. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (lecturer)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable of Seminar Groups
B_PH_MVK_k/301: Sat 9. 11. 8:45–11:55 PH Učebna 04, 13:00–14:30 PH Učebna 04, Sun 12. 1. 8:45–11:55 PH Učebna 04, V. Klement
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na přípravu kampaní v různých druzích médiích, soustředí se přitom na ryze praktickou stránku přípravy výkonnostní kampaně. Studenti se seznamují s potřebnými a nezbytnými činnostmi, kroky a úkony s přípravou kampaně souvisejícími, přičemž zpětně propojují jednotlivé poznatky se znalostmi nabytými v prerekvizitních kurzech. V rámci předmětu je dán důraz na aktivní zapojení jednotlivých studentů, užívány jsou interaktivní prvky výuky.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní témata předmětu: 1. Úvod do problematiky tvorby 2. Jak se tvoří kampaně z hlediska strategie 3. Televizní kampaň v praxi 4. On line v praxi 5. Outdoor a jeho druhy a možnosti využití 6. Druhy rozhlasových kampaní 7. Propojování médií z hlediska mediální strategie 8. Zaměření reklamy 9. Měření a jeho druhy 10. Strategie kampaní a jejich zaměřeni na cílové skupiny 11. Realizace kampaní 12. Kampaň jako celek, celkové shrnutí
Assessment methods (in Czech)
Klasifikovaný zápočet (prezenční i kombi): vypracování seminární práce, písemný znalostní test, ústní obhajoba práce
Language of instruction
Czech

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/B_PH_MVK_k