B_PH_SMO_p Social Media and Online Campaigns

NEWTON University
winter 2024
Extent and Intensity
1/1. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
Teacher(s)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (lecturer)
Ing. Vítězslav Klement, MBA (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Vítězslav Klement, MBA
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
each odd Wednesday 8:00–9:30 WebinarJam
  • Timetable of Seminar Groups:
B_PH_SMO_p/301: each odd Thursday 15:10–16:40 PH Učebna 06, except Thu 21. 11. ; and Thu 19. 12. 15:10–16:40 PH Učebna 06, V. Klement
B_PH_SMO_p/302: each odd Thursday 16:50–18:20 PH Učebna 06, except Thu 21. 11. ; and Thu 19. 12. 16:50–18:20 PH Učebna 06, V. Klement
B_PH_SMO_p/303: each odd Friday 9:40–11:10 PH Učebna 06, except Fri 22. 11. ; and Fri 20. 12. 9:40–11:10 PH Učebna 06, V. Klement
B_PH_SMO_p/304: each odd Friday 11:20–12:50 PH Učebna 06, except Fri 22. 11. ; and Fri 20. 12. 11:20–12:50 PH Učebna 06, V. Klement
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět Sociální média a online kampaně je zaměřen na aktuální problematiku propagace v online prostoru v současné době jednoho z nejžádanějších propagačních nástrojů digitálního marketingu. Osnova předmětu je vystavěna za základě současných platforem sociálních sítích, které budou v předmětu řešeny detailně jak z pohledu své podstaty jako sociálního média, tak jako marketingového nástroje pro využití v online kampaních vč. vyhodnocení a měření úspěšnosti kampaní. Součást výuky v rámci předmětu představují i seminární bloky s externími odborníky na sociální média. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů, včetně možnosti spolupráce a organizace na Marketing festivalu věnovaném sociálním médiím.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní témata předmětu: 1. Vliv sociálních médií na současné chování spotřebitelů 2. Kategorizace aktuálních nástrojů sociálních médií/platformy sociálních médií 3. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Facebook 4. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Instagram 5. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Twitter 6. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Snapchat 7. Marketing a kampaně na sociálních sítích: YouTube 8. Marketing a kampaně na sociálních sítích: LinkedIn 9. Marketing a kampaně na sociálních sítích: Google+, Pinterest 10. Influencer marketing, celebrity marketing 11. Blogy a vlogy 12. Aktuální úspěšné kampaně v ČR/zahraničí
Literature
  • BARTOŇKOVÁ, Hana. Andragogika. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. 66 s. ISBN 80-244-0394-3.
  • BOČKOVÁ, Věra. Aktuální problémy výchovy a vzdělávání dospělých. Olomouc: Vydavatelství UP, 1994. 50 s. ISBN 80-7067-358-3.
  • BOČKOVÁ, Věra. Vzdělávání – průvodní jev života. Olomouc: Vydavatelství UP, 2002. ISBN 80-244-0441-9.
  • ŠPAČKOVÁ, Alena. rétorika. Jak mluvit k druhým lidem, aby nám naslouchali a rozuměli. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2965-7.
  • PALÁN, Zdeněk. Výkladový slovník vzdělávání dospělých. Praha: Daha, 1997. 160 s. ISBN 80-902232-1-4.
  • PALÁN, Zděněk. Základy andragogiky. Praha: VŠ JAK, 2003. 200 s. ISBN 80-86723-03-8.
  • NÖLKE, Claudia. Umění prezentace: jak přesvědčivě, srozumitelně a působivě prezentovat. Praha: Grada, 2004. ISBN 80-247-9057-2.
Assessment methods (in Czech)
Klasifikovaný zápočet (prezenční): docházka min. 75 %, semináře, semestrální práce odevzdaná v elektronické podobě, její obhajoba a písemný test Klasifikovaný zápočet (kombi): semestrální práce odevzdaná v elektronické podobě, její obhajoba a písemný test
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/B_PH_SMO_p