NU:N_BA_MMA_k Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
N_BA_MMA_k Mezinárodní marketing
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2024
- Rozsah
- 0/14. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Peter Hajnala, MBA, PhD. (přednášející)
Mgr. Kristýna Hájková (cvičící)
Mgr. Martin Pekarovič (cvičící) - Garance
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Rozvrh seminárních/paralelních skupin
- N_BA_MMA_k/501k: Ne 13. 10. 13:15–16:45 BA Učebna 03 - modrá, Ne 20. 10. 13:15–15:50 BA Učebna 05 - červená, Ne 10. 11. 13:15–16:45 BA Učebna 02 - oranžová, Ne 1. 12. 13:15–15:50 BA Učebna 03 - modrá, P. Hajnala
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Osnova
- Hlavní témata předmětu:
- 1. Podstata a přístupy k mezinárodnímu marketingu, výzkum a strategické plánování
- 2. Segmentace, positioning a mezinárodní branding
- 3. Mezinárodní marketingová komunikace, cenová a distribuční politika, měření
- Metody hodnocení
- Pro zápočet - týmový projekt mezinárodní expanze - nutno získat alespoň 6 z max 12 bodů pro připuštění k testu Následuje on-line test
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2024/N_BA_MMA_k