NU:N_PH_MMA Mezinárodní marketing - Informace o předmětu
N_PH_MMA Mezinárodní marketing
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2023
- Rozsah
- 2/1. Kombinované 0/16 hodin za semestr. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (přednášející)
Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (cvičící)
Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (náhr. zkoušející) - Garance
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Osnova
Hlavní témata předmětu: - 1. Podstata a význam mezinárodního marketingu
- 2. Mezinárodní prostředí a jeho vliv na mezinárodní podnikání (politické a právní, ekonomické, sociální a kulturní, technologické prostředí)
- 3. Mezinárodní marketingový výzkum
- 4. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- 5. Mezinárodní značková strategie
- 6. Segmentace mezinárodních trhů
- 7. Výběr cílových trhů a positioning
- 8. Mezinárodní výrobková politika
- 9. Mezinárodní cenová politika
- 10. Mezinárodní distribuční politika
- 11. Mezinárodní marketingová komunikace
- 12. Nové trendy v marketingovém přístupu, propojení marketingových a obchodních činností
- Metody hodnocení
- Klasifikovaný zápočet (nutno získat min. 10 bodů):
Aktivní účast na semináře (za každou účast 1 bod), max. 6, min 4
zpracování a prezentace případové studie na téma: Marketingová strategie firmy při na zahraniční trh (skupinová práce, 4 - 6 studentů, konkrétní firma, konkrétní data, struktura dle probíraných témat předmětu), max. 12 bodů, nutnost získat min. 50 % za případovou studii
prezentace aktuality z oblasti mezinárodního marketingu v rámci seminářů, max. 2 body
plusové body z výuky
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2023/N_PH_MMA