B_BR_PBBS Product Brand, Service Brand and Personal Brand

NEWTON University
summer 2023
Extent and Intensity
1/1. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Kamil Pavlíček (lecturer)
Kamil Pavlíček (seminar tutor)
Kamil Pavlíček (alternate examiner)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu Produktový brand, brand služeb a osobní brand je rozšířit spektrum dosud získaných znalostí z oblasti marketingu, a to nejenom z teoretického hlediska, ale především formou praktických příkladů. Koncept výuky je zaměřen na propojení již nabytých vědomostí s praxí, za tím účelem jsou do přednášek zváni profesionálové z praxe, kteří jako hosté obohatí znalosti studentů. Prostor je konkrétně věnován specifikům brandu produktu, služby (veřejné, neveřejné), brandu neziskových organizací a brandu měst a obcí. Výklad věnovaný osobnímu brandu je pak pojat především prakticky, se snahou přimět studenty uvažovat o sobě samém jako o značce, která podpoří růst jejich kariéry. V provázanosti na jednotlivá probíraná témata je dále zdůrazněn význam marketingové komunikace, jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu a jejich praktického využití k účinné propagaci jednotlivých kategorií brandu. Hlavní témata předmětu: Téma 1 Značka Téma 2 Branding Téma 3 Marketingová komunikace na podporu brandu Téma 4 Public relations Téma 5 Brand produktu Téma 6 Brand služeb Téma 7 Brand neziskových organizací Téma 8 Brand měst a obcí Téma 9 Osobní brand Téma 10 Osobní brand – sebeprezentace Téma 11 Brand značky cestovního ruchu Téma 12 Brand značky cestovního ruchu
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Literature
  • GODIN, Seth. Tohle je marketing!. Praha: Grada, 2020. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
  • JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
  • VAŠŤÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: GRADA, 2014. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
  • KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. Praha: Grada Publishing, 2011. 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • KAPUTA, Catherine. Staňte se značkou!. Praha: Management Press, 2011. 239 s. ISBN 978-80-7261-234-5.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/12 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms summer 2021, summer 2024.
  • Enrolment Statistics (summer 2023, recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2023/B_BR_PBBS