NU:B_BR_MMK_p Media Campaings Management - Course Information
B_BR_MMK_p Media Campaings Management
NEWTON Universitysummer 2025
- Extent and Intensity
- 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Centre for Business Studies – NEWTON University
- Timetable
- Tue 11:20–12:50 WebinarJam, except Tue 11. 2., except Tue 18. 3., except Tue 25. 3. ; and Thu 27. 3. 13:30–15:00 WebinarJam, Fri 11. 4. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 6. 5. 9:40–12:50 WebinarJam
- Timetable of Seminar Groups:
B_BR_MMK_p/02: each even Wednesday 8:00–9:30 BR Učebna 20, except Wed 19. 3., except Wed 2. 4. ; and Wed 7. 5. 8:00–9:30 BR Učebna 20, 11:20–12:50 BR Učebna 20, M. Přibyl - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností
studentů v oblasti vedení (tedy přípravy, realizace a
vyhodnocení) mediální kampaně z pohledu komunikační agentury.
Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou
základním předpokladem pro úspěšné fungování komunikační
agentury. Předmět probíhá s důrazem na komunikaci se
zadavatelem mediální kampaně.
Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti
marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí
základního marketingu.
Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na zadávání, tvorbu a vyhodnocení mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů. - Syllabus (in Czech)
- Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů agentur, mediální kampaň jako služba
- Popis trhu komunikačních agentur, stav, asociace, hlavní trendy, největší zadavatelé
- Historie komunikačních agentur, důvody vedoucí ke vzniku agentur
- Vývoj mediálních kampaní v uplynulých desetiletích v ČR a zahraničí
- Struktura komunikační agentury
- Komunikace v rovině agentura – zadavatel
- Klientský brief
- Symbolika, hodnoty, podniková identita v kontextu mediální kampaně
- Tvorba obsahu mediální kampaně
- Rozpočet a harmonogram mediální kampaně
- Monitoring a reporting mediální kampaně
- Vyhodnocení mediální kampaně
- Literature
- AAKER, David. Brand building budování značky. Česká Republika: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
- PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
- KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet je udělen na základě docházky na semináře (min. 50 %), zpracování a prezentace týmové seminární práce, prezentace aktuality z oblasti mediálních kampaní Zkouška ústní formou, u studentů kombinované formy je součástí ústní zkoušky obhájení individuálního projektu.
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2025/B_BR_MMK_p