B_BR_MMK_p Media Campaings Management

NEWTON University
summer 2025
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
Tue 11:20–12:50 WebinarJam, except Tue 11. 2., except Tue 18. 3., except Tue 25. 3. ; and Thu 27. 3. 13:30–15:00 WebinarJam, Fri 11. 4. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 6. 5. 9:40–12:50 WebinarJam
  • Timetable of Seminar Groups:
B_BR_MMK_p/01: each even Wednesday 9:40–11:10 BR Učebna 20, except Wed 19. 3., except Wed 2. 4. ; and Wed 7. 5. 9:40–11:10 BR Učebna 20, 13:30–15:00 BR Učebna 20, M. Přibyl
B_BR_MMK_p/02: each even Wednesday 8:00–9:30 BR Učebna 20, except Wed 19. 3., except Wed 2. 4. ; and Wed 7. 5. 8:00–9:30 BR Učebna 20, 11:20–12:50 BR Učebna 20, M. Přibyl
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností studentů v oblasti vedení (tedy přípravy, realizace a vyhodnocení) mediální kampaně z pohledu komunikační agentury. Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou základním předpokladem pro úspěšné fungování komunikační agentury. Předmět probíhá s důrazem na komunikaci se zadavatelem mediální kampaně. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí základního marketingu.
Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na zadávání, tvorbu a vyhodnocení mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů.
Syllabus (in Czech)
  • Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů agentur, mediální kampaň jako služba
  • Popis trhu komunikačních agentur, stav, asociace, hlavní trendy, největší zadavatelé
  • Historie komunikačních agentur, důvody vedoucí ke vzniku agentur
  • Vývoj mediálních kampaní v uplynulých desetiletích v ČR a zahraničí
  • Struktura komunikační agentury
  • Komunikace v rovině agentura – zadavatel
  • Klientský brief
  • Symbolika, hodnoty, podniková identita v kontextu mediální kampaně
  • Tvorba obsahu mediální kampaně
  • Rozpočet a harmonogram mediální kampaně
  • Monitoring a reporting mediální kampaně
  • Vyhodnocení mediální kampaně
Literature
  • AAKER, David. Brand building budování značky. Česká Republika: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
  • PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
  • KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
Assessment methods (in Czech)
Zápočet je udělen na základě docházky na semináře (min. 50 %), zpracování a prezentace týmové seminární práce, prezentace aktuality z oblasti mediálních kampaní Zkouška ústní formou, u studentů kombinované formy je součástí ústní zkoušky obhájení individuálního projektu.
Language of instruction
Czech

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2025/B_BR_MMK_p