NU:B_PH_IMK_k Integrated Marketing Comm. - Course Information
B_PH_IMK_k Integrated Marketing Communication
NEWTON Universitysummer 2025
- Extent and Intensity
- 0/14. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Denis Drexler, Ph.D. (lecturer)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Timetable of Seminar Groups
- B_PH_IMK_k/01: Sat 15. 2. 8:45–11:55 PH Učebna 12, Sat 15. 3. 8:45–11:55 PH Učebna 02, Sat 5. 4. 8:45–11:55 PH Učebna 02, 13:00–14:30 PH Učebna 02, F. Zjevík
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti ucelené marketingové komunikace tradičními (inbound) i novými (outbound) přístupy v marketingu. Komplex odborných přednášek a seminářů se detailně zabývá jednotlivými přístupy různých značek v marketingové komunikaci, komunikací pomocí loga, barev a to i v mezinárodním prostředí, kde jsou posluchači seznámeni s různými kulturními aspekty marketingové komunikace se zákazníky. Další stěžejní část předmětu představují jednotlivé součásti marketingové komunikace, které představuje direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej, PR, event marketing či sponzoring, taktéž v online marketingovém prostředí vč. aktuálního zaměření na social media i guerilla marketing. V závěru semestru by posluchači měli být schopni zhodnotit a navrhnout dílčí přístupy marketingové komunikace u vybraných společností.
- Syllabus (in Czech)
- Úvod do problematiky předmětu, definice a rozsah IMK, principy marketingové komunikace
- Tradiční vs. nové přístupy IMK (outbound vs. inbound marketingová komunikace, přístup See–Think–Do–Care)
- Corporate Identity – budování firemní image
- Logo komunikace, barvy v marketingové komunikaci
- Kulturní aspekty marketingové komunikace (1. část)
- Kulturní aspekty marketingové komunikace (2. část)
- Reklama: psychologické aspekty reklamy
- Reklama: kreativní reklama
- Podpora prodeje, direct marketing a osobní prodej
- Public Relations, event marketing a sponzoring
- Online marketingová komunikace
- Guerilla marketing
- Literature
- BAČUVČÍK, Radim. Teorie a praxe v marketingové komunikaci. Zlín: VeRBuM, 2015. ISBN 978-80-87500-68-2.
- FILL, Chris; ROSENGREN, Sara; BAINES, Paul. Marketing. Oxford: Oxford University Press, 2017. 732 s. ISBN 978-0-19-874853-3.
- SVĚTLÍK, J. O podstatě reklamy. Bratislava: Eurokódex, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.
- KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace. Praha: GRADA Publishing, 2016. 222 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
- JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
- Assessment methods (in Czech)
- Zápočet: zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace během dílčích soustředění, body z výuky
Zkouška: v ústní podobě; úspěšnost min. 50 % - Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2025/B_PH_IMK_k