B_PH_PBB_p Product Brand, Service Brand and Personal Brand

NEWTON University
summer 2025
Extent and Intensity
1/1. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Adam Polášek (lecturer)
Ing. Miriam Habibi (seminar tutor)
Martin Hrubý (seminar tutor)
Guaranteed by
Mgr. Jitka Ludvíková
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
each odd Wednesday 8:00–9:30 Zoom.Brno1
  • Timetable of Seminar Groups:
B_PH_PBB_p/01: Thu 13. 2. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Thu 27. 2. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Tue 8. 4. 16:50–18:20 PH Učebna 09, Thu 10. 4. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Thu 24. 4. 16:50–18:20 PH Učebna 06, Tue 6. 5. 15:10–16:40 PH Učebna 01, M. Habibi, M. Hrubý
B_PH_PBB_p/02: Thu 13. 2. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Thu 27. 2. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Tue 8. 4. 15:10–16:40 PH Učebna 09, Thu 10. 4. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Thu 24. 4. 15:10–16:40 PH Učebna 06, Tue 6. 5. 13:30–15:00 PH Učebna 01, M. Habibi, M. Hrubý
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu Produktový brand, brand služeb a osobní brand je rozšířit spektrum dosud získaných znalostí z oblasti marketingu, a to nejenom z teoretického hlediska, ale především formou praktických příkladů. Koncept výuky je zaměřen na propojení již nabytých vědomostí s praxí, za tím účelem jsou do přednášek zváni profesionálové z praxe, kteří jako hosté obohatí znalosti studentů. Prostor je konkrétně věnován specifikům brandu produktu, služby (veřejné, neveřejné), brandu neziskových organizací a brandu měst a obcí. Výklad věnovaný osobnímu brandu je pak pojat především prakticky, se snahou přimět studenty uvažovat o sobě samém jako o značce, která podpoří růst jejich kariéry. V provázanosti na jednotlivá probíraná témata je dále zdůrazněn význam marketingové komunikace, jednotlivých prvků marketingového komunikačního mixu a jejich praktického využití k účinné propagaci jednotlivých kategorií brandu.
Syllabus (in Czech)
  • Značka
  • Branding
  • Marketingová komunikace na podporu brandu
  • Public relations
  • Brand produktu
  • Brand služeb
  • Brand neziskových organizací
  • Brand měst a obcí
  • Osobní brand
  • Osobní brand – sebeprezentace
  • Brand značky cestovního ruchu
  • Brand značky cestovního ruchu
Literature
  • GODIN, Seth. Tohle je marketing!. Praha: Grada, 2020. 208 s. ISBN 978-80-271-2567-8.
  • JAHODOVÁ, Hana; PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing a.s., 2010, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
  • VAŠŤÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb - efektivně a moderně. Praha: GRADA, 2014. 272 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
  • KELLER, Kevin; KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 978-80-247-4150-5.
  • PALATKOVÁ, Monika. Marketingový management destinací. Praha: Grada Publishing, 2011. 207 s. ISBN 978-80-247-3749-2.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • KAPUTA, Catherine. Staňte se značkou!. Praha: Management Press, 2011. 239 s. ISBN 978-80-7261-234-5.
Assessment methods (in Czech)
Zápočet: účast na seminářích, semestrální práce odpovídající zadání
Zkouška: písemný závěrečný test
Language of instruction
Czech

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2025/B_PH_PBB_p