B_PH_MMKA Media Campaings Management

NEWTON University
winter 2020
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (alternate examiner)
Guaranteed by
Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností studentů v oblasti vedení (tedy přípravy, realizace a vyhodnocení) mediální kampaně z pohledu komunikační agentury. Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou základním předpokladem pro úspěšné fungování komunikační agentury. Předmět probíhá s důrazem na komunikaci se zadavatelem mediální kampaně. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí základního marketingu. Témata: 1. Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů agentur, mediální kampaň jako služba 2. Popis trhu komunikačních agentur, stav, asociace, hlavní trendy, největší zadavatelé 3. Historie komunikačních agentur, důvody vedoucí ke vzniku agentur 4. Vývoj mediálních kampaní v uplynulých desetiletích v ČR a zahraničí 5. Struktura komunikační agentury 6. Komunikace v rovině agentura – zadavatel 7. Klientský brief 8. Symbolika, hodnoty, podniková identita v kontextu mediální kampaně 9. Tvorba obsahu mediální kampaně 10. Rozpočet a harmonogram mediální kampaně 11. Monitoring a reporting mediální kampaně 12. Vyhodnocení mediální kampaně Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na zadávání, tvorbu a vyhodnocení mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů.
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Literature
  • AAKER, David. Brand building budování značky. Česká Republika: Computer Press, 2003. 328 s. ISBN 80-7226-885-6.
  • PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
  • KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/16 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms winter 2021, winter 2022, summer 2023, summer 2024.
  • Enrolment Statistics (winter 2020, recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2020/B_PH_MMKA