NU:B_BR_MKPS Media Campaign in the Context - Course Information
B_BR_MKPS Media Campaign in the Context of Corporate Strategy
NEWTON Universitywinter 2022
- Extent and Intensity
- 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (seminar tutor)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (alternate examiner) - Guaranteed by
- Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností studentů v oblasti přípravy, realizace a vyhodnocení mediální kampaně, a to zejména v kontextu podniku a jeho strategie. Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou základem pro naplnění podnikové strategie v prostředí médií a pochopení důležitosti vhodně realizovaných kampaní s důrazem na zákazníka – cílovou skupinu. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí základního marketingu. Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na tvorbu mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů.
- Syllabus
The content of the course has not been saved in this language version.
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/16 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (winter 2022, recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2022/B_BR_MKPS