N_BR_MMA International Marketing

NEWTON University
winter 2022
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Kristýna Hájková (seminar tutor)
Mgr. Kristýna Hájková (alternate examiner)
Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (alternate examiner)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.  
Syllabus
  • The content of the course has not been saved in this language version.
Assessment methods
-- item not defined -- 
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/16 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms winter 2023.
  • Enrolment Statistics (winter 2022, recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2022/N_BR_MMA