NU:N_BR_MMA International Marketing - Course Information
N_BR_MMA International Marketing
NEWTON Universitywinter 2022
- Extent and Intensity
- 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (lecturer)
Mgr. Kristýna Hájková (seminar tutor)
Mgr. Kristýna Hájková (alternate examiner)
Ing. Markéta Lhotáková, Ph.D. (alternate examiner) - Guaranteed by
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Syllabus
The content of the course has not been saved in this language version.
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/16 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (winter 2022, recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2022/N_BR_MMA