NU:B_PH_PTSZ Proces tvorby obsahové strateg - Informace o předmětu
	B_PH_PTSZ Proces tvorby obsahové strategie značky
Vysoká škola NEWTON, a.s.zima 2023
- Rozsah
 - 0/2. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
 - Vyučující
 - Ing. Daniela Vrtišková (cvičící)
Ing. Daniela Vrtišková (náhr. zkoušející) - Garance
 - Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Akademická centra – Vysoká škola NEWTON, a.s. - Omezení zápisu do předmětu
 - Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
 - Cíle předmětu
 - Předmět Proces tvorby obsahové strategie značky studenty naučí praktickou cestou strategickou tvorbu obsahu pro skutečnou či virtuální značku. Absolvent předmětu dokáže sebrat a analyzovat data o značce samotné, zákaznících i trhu a na jejich společném základě vymýšlet a doporučovat, a následně i tvořit obsah různých formátů a typů pro různé kanály. Absolvent se také seznámí s vhodnými metrikami pro vyhodnocování úspěchu i s praktickou stránkou tvorby obsahu.
 - Osnova
 - 
    
1. Základy – co je copywriting, co je content marketing, úvod do předmětu, způsob organizace práce  - 2. Sběr dat – klient, trh, zákazník
 - 3. Role SEO v tvorbě obsahu
 - 4. Strategický souhrn před psaním, mentální a fyzická dostupnost značky
 - 5. Naming, slogany
 - 6. Prodejní text, web copywriting
 - 7. Formáty a typy content marketingu – e-book, článek, whitepaper
 - 8. Tvorba obsahu pro sociální sítě
 - 9. E-maily a e-mail marketing
 - 10. Analytika, metriky, vyhodnocování obsahu
 - 11. Práce copywritera, nástroje, revize
 - 12. Závěrečný souhrn a ukončení
 
- 
    
 - Literatura
 - CASEY, Meghan. The Content Strategy Toolkit: Methods, Guidelines, and Templates for Getting Content Right (Voices That Matter). Indianapolis: New Riders, 2015. 272 s. ISBN 978-0-13410-510-9.
 - Contentmarketinginstitute.com/blog
 - Copyblogger.com/blog/
 - HALVORSON, Kristina; RACH, Melissa. Content strategy for the web. : New riders, 2012. 224 s. ISBN 978-0-32180-830-1.
 - JUST, Vladimír. Velký slovník floskulí. Voznice: Leda, 2009. 352 s. ISBN 978-80-7335-185-4.
 - WILSON, Pamela. Master Content Strategy: How to Maximize Your Reach and Boost Your Bottom Line Every Time You Hit Publish. New York: BIG Brand Books, 2018. 218 s. ISBN 978-0-99787-542-3.
 - MCCOY, Julia. Practical Content Strategy & Marketing: The Content Strategy & Marketing Course Guidebook. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017. 366 s. ISBN 978-1-97831-828-1.
 - MCDONALD, Ry. Content Marketer's Guide to Ideation: One Framework & 32 Exercises For Unbeatable Content. x: Independently published, 2017. 187 s. ISBN 978-1-52061-407-6.
 - Obsahova-agentura.cz
 - Velocitypartners.com/blog
 - KING, Stephen. O psaní. Olomouc: BETA Dobrovský, 2015. 224 s. ISBN 978-80-7306-706-9.
 
- Metody hodnocení
 - Ukončením předmětu je praktická zkouška / klasifikovaný zápočet, která zahrnuje odevzdání prezentace se zpracovanými typy a formáty obsahu, kterým se předmět věnuje – jména, textu pro web, e-mailového newsletteru, draftu článku a obsahu pro sociální sítě včetně navržených metrik pro sledování úspěchu. 
průběžná práce během semestru
ústní obhajoba práce 
- Statistika zápisu (zima 2023, nejnovější)
 - Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/zima2023/B_PH_PTSZ