NU:N_BR_HRM HR Marketing and Talent Acquis - Course Information
N_BR_HRM HR Marketing and Talent Acquisition
NEWTON Universitywinter 2023
- Extent and Intensity
- 1/1. 4 credit(s). Type of Completion: graded credit.
- Teacher(s)
- Mgr. Markéta Paulínová (lecturer)
Mgr. Markéta Paulínová (seminar tutor)
Mgr. Markéta Paulínová (alternate examiner) - Guaranteed by
- Mgr. Markéta Paulínová
Centre for Business Studies – NEWTON University - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti HR marketingového přístupu. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty s typy marketingu, jakou roli má HR v HR marketingu, jak uchopit ve firmě EVP (employer value proposition) a jak postavit náborový proces atraktivně. Součást předmětu tvoří také HR marketing v praxi, aktuální trendy v oblasti HR marketingu, role slov, grafiky, celková komunikace na koncového uživatele a psychologie rozhodování v HR marketingu.
- Syllabus
The content of the course has not been saved in this language version.
- Literature
- KAHNEMAN, Daniel. Myšlení, rychlé a pomalé. Brno: Jan Melvil Publishing, 2012. 544 s. ISBN 978-80-87270-42-4.
- BRANHAM, Leigh. 7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem. Praha: Grada, 2009. 250 s. ISBN 978-80-247-2903-9.
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/10 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2023/N_BR_HRM