B_BR_MKS_p Media Campaign in the Context of Corporate Strategy

NEWTON University
winter 2024
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (lecturer)
Ing. Martin Přibyl, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
Tue 13:30–15:00 WebinarJam
  • Timetable of Seminar Groups:
B_BR_MKS_p/201: each odd Wednesday 8:00–9:30 BR Učebna 21, except Wed 4. 12. ; and Wed 8. 1. 8:00–9:30 BR Učebna 05, M. Přibyl
B_BR_MKS_p/202: each odd Wednesday 9:40–11:10 BR Učebna 21, except Wed 4. 12. ; and Wed 8. 1. 9:40–11:10 BR Učebna 05, M. Přibyl
B_BR_MKS_p/203: each odd Wednesday 11:20–12:50 BR Učebna 21, except Wed 4. 12. ; and Wed 8. 1. 11:20–12:50 BR Učebna 05, M. Přibyl
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na získání a osvojení znalostí a dovedností studentů v oblasti přípravy, realizace a vyhodnocení mediální kampaně, a to zejména v kontextu podniku a jeho strategie. Klíčové na předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti mediálních kampaní, nástroji a postupy, které jsou základem pro naplnění podnikové strategie v prostředí médií a pochopení důležitosti vhodně realizovaných kampaní s důrazem na zákazníka – cílovou skupinu. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti marketingu, marketingové komunikace a vychází ze znalostí základního marketingu. Součást výuky v rámci předmětu představují i přednášková vystoupení externích odborníků z řad specialistů na tvorbu mediálních kampaní. V seminářích budou řešeny případové studia a zadání z praxe podnikatelských i nepodnikatelských subjektů.
Syllabus (in Czech)
  • Témata: 1. Úvod do problematiky předmětu, základní pojmy, historie a vymezení přístupů mediálních kampaní, vztah mezi marketingovou komunikací podniku a strategií 2. Tradiční formy komunikace vs. integrovaná komunikace vs. obsahový marketing 3. Cíle mediálních kampaní vs. ostatní nástroje marketingu 4. Typy médií 5. Prostředky vhodné ke komunikaci, jejich hodnota a cena 6. Výstupy mediální kampaně a jejich hodnocení v kontextu podnikové strategie 7. Plán komunikační kampaně – situační analýza 8. Plán komunikační kampaně – cílové skupiny 9. Plán komunikační kampaně – komunikační strategie 10. Plán komunikační kampaně – formulace sdělení 11. Plán komunikační kampaně – přidaná hodnota kampaně vs. rozpočet 12. Kampaně v prostředí internetu
Literature
  • KARLÍČEK, Miroslav. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada Publishing, 2016. 221 s. ISBN 978-80-247-5769-8.
  • YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka Co., 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
  • PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. 344 s. ISBN 978-80-271-0787-2.
Assessment methods (in Czech)
Zápočet je udělen na základě docházky na semináře (min. 50 %), zpracování a prezentace týmové seminární práce, prezentace aktuality z oblasti mediálních kampaní Zkouška ústní formou, u studentů kombinované formy je součástí ústní zkoušky obhájení individuálního projektu
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/B_BR_MKS_p