NU:B_BR_MVA_k Marketing and Media Research a - Course Information
	B_BR_MVA_k Marketing and Media Research and Analysis
NEWTON Universitywinter 2024
- Extent and Intensity
 - 0/10. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
 - Teacher(s)
 - Mgr. Martin Pekarovič (lecturer)
Mgr. Martin Pekarovič (seminar tutor) - Guaranteed by
 - Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
Centre for Business Studies – Academic Department – NEWTON University - Timetable of Seminar Groups
 - B_BR_MVA_k/301: Sat 9. 11. 8:45–11:55 Zoom.Brno2, Sat 23. 11. 8:45–11:55 Zoom.Brno2, 13:00–14:30 Zoom.Brno2, M. Pekarovič
 - Course Enrolment Limitations
 - The course is offered to students of any study field.
 - Course objectives (in Czech)
 - Anotace: Předmět marketingové a mediální výzkumy a analýzy má studenty seznámit s jednotlivými metodami, které se běžně používají pro marketingové výzkumy a mediální analýzy. Po absolvování předmětu jsou studenti schopni tyto metody používat v praxi. Předmět je rozdělen do dvou ucelených bloků. Jeden se věnuje metodám a teorii marketingového výzkumu a analýzám a druhý je zaměřený na využití marketingového výzkumu při praktických marketingových úlohách. Sylabus: 1. Úvod k marketingovému výzkumu, seznámení s problematikou, aktuální marketingová situace na trhu 2. Marketingový informační systém, význam a oblasti marketingového výzkumu, desk research, hard data 3. Struktura a dělení marketingového výzkumu, stanovení cílů, proces výzkumu trhu, výběrový vzorek / sampling, dotazník a proces jeho tvorby 4. Kvantitativní výzkumné metody - pozorování, experiment, dotazování, základy analýz 5. Kvalitativní výzkumné metody – fokusové skupiny, individuální rozhovory, supergroup, etnografie a projektivní techniky 6. Panelová měření – výzkum sledovanosti médií 7. Produktový marketingový výzkum a vývoj nových produktů 8. Měření efektivnosti komunikace, pre-test a post -testy reklamních kampaní 9. Výzkum značky a měření brand image, 10. Využití výzkumu při segmentaci, U&A a výzkum životního stylu 11. Měření spokojenosti zákazníků a dalších stakeholderů- zákaznická zkušenost, user experience 12. Mystery shopping
 - Syllabus
 - 
    
The content of the course has not been saved in this language version.  
- 
    
 - Literature
 - HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-485-4.
 - TAHAL, Radek. Marketingový výzkum: postupy, metody, trendy. Praha: Grada Publishing, 2017. 264 s. ISBN 978-80-271-0206-8.
 - NOVÁK, Ilja; HERZMANN, Jan; PECÁKOVÁ, Iva. Pořizování a vyhodnocování dat ve výzkumech veřejného mínění. Praha: Oeconomica, 2004. ISBN 80-245-0753-6.
 - KOZEL, Roman. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. Praha: Grada Publishing, 2011. 304 s. ISBN 978-80-247-3527-6.
 
- Assessment methods
 - -- item not defined --
 - Language of instruction
 - Czech
 
- Enrolment Statistics (winter 2024, recent)
 - Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/B_BR_MVA_k