NU:B_PH_POP_p Business Planning - Course Information
	B_PH_POP_p Enterpreneurship and Business Planning
NEWTON Universitywinter 2024
- Extent and Intensity
 - 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
 - Teacher(s)
 - Ing. Kateřina Chaloupková, MBA (lecturer)
Ing. Petr Šoupal (lecturer)
Ing. Kateřina Chaloupková, MBA (seminar tutor) - Guaranteed by
 - doc. Ing. Jiří Koleňák, Ph.D., MBA, LL.M.
Centre for Business Studies – Academic Department – NEWTON University - Timetable
 - Tue 24. 9. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 1. 10. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 8. 10. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 15. 10. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 22. 10. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 29. 10. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 5. 11. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 12. 11. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 19. 11. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 26. 11. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 3. 12. 9:40–11:10 WebinarJam, Tue 10. 12. 9:40–11:10 WebinarJam
- Timetable of Seminar Groups:
 
B_PH_POP_p/202: each even Monday 16:50–18:20 PH Učebna 06, except Mon 11. 11. ; and Fri 22. 11. 18:30–20:00 PH Učebna 05, Fri 6. 12. 16:50–18:20 PH Učebna 05, K. Chaloupková
B_PH_POP_p/203: each odd Monday 15:10–16:40 PH Učebna 06, except Mon 4. 11. ; and Fri 22. 11. 15:10–16:40 PH Učebna 05, K. Chaloupková - Course Enrolment Limitations
 - The course is offered to students of any study field.
 - Course objectives (in Czech)
 - Cílem předmětu je seznámení studentů se začátky podnikání a poskytnutí praktických návodů, jak jej nastartovat a dále úspěšně provozovat. Důraz je kladen na aktivní zapojení studentů, tzn. jejich interaktivní a praktickou výuku se zapojením hostů (úspěšní podnikatelé). Studenti budou mít možnost prakticky pochopit celý proces „rozjezdu podnikání“, počínaje rozhodnutím, zda podnikat a v jaké oblasti, přes vytvoření business plánu, marketingu, založení firmy, získání prvních zákazníků a zapojení zaměstnanců.
 - Syllabus (in Czech)
 - Hledání podnikatelské příležitosti.
 - Analýza trhu.
 - Business plán.
 - Nástroje užitečné při podnikání.
 - Business model.
 - Finance a právní formy podnikání.
 - Marketing.
 - Přidaná hodnota a out of the box thinking.
 - Případové studie z businessu.
 
- Literature
 - recommended literature
 - GODIN, Seth. Fialová kráva : marketing konečně jinak!. Praha: Fragment, 2010. 179 s. ISBN 978-80-253-1120-2.
 - LUDWIG, Petr; TAYLOR, Stephen. Konec prokrastinace: [jak přestat odkládat a začít žít naplno]. Brno: Jan Melvil. Briquet, 2013. ISBN 978-80-87270-51-6.
 
- not specified
 - PULKERT Dalibor, 30 HODIN Ověř nápad v rekordním čase a rozjeď vysněné podnikání, Jan Melvil Publishing, 2024, ISBN 978-80-7555-220-4
 - VLACH Robert, Na volné noze, Jan Melvil Publishing, 2017, ISBN 978-80-7555-015-06
 
- Assessment methods
 - -- item not defined --
 - Language of instruction
 - Czech
 - Further Comments
 - The course is taught annually.
 
- Enrolment Statistics (recent)
 - Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/B_PH_POP_p