NU:B_PH_VOP_p Personal and Professional Deve - Course Information
	B_PH_VOP_p Personal and Professional Development Education
NEWTON Universitywinter 2024
- Extent and Intensity
 - 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
 - Teacher(s)
 - PhDr. Ing. Vladimír Borský, LL.M., MBA, MSc. (lecturer)
PhDr. Ing. Vladimír Borský, LL.M., MBA, MSc. (seminar tutor) - Guaranteed by
 - doc. Mgr. Ing. Radomír Saliger, Ph.D.
Centre for Humanity Studies – Academic Department – NEWTON University - Timetable
 - Tue 9:40–11:10 WebinarJam, except Tue 19. 11., except Tue 3. 12. ; and Wed 18. 12. 16:50–20:00 WebinarJam
- Timetable of Seminar Groups:
 
B_PH_VOP_p/202: Mon 30. 9. 8:00–11:10 PH Učebna 08, Mon 11. 11. 8:00–11:10 PH Učebna 08, Mon 9. 12. 8:00–11:10 PH Učebna 08, V. Borský - Course Enrolment Limitations
 - The course is offered to students of any study field.
 - Course objectives (in Czech)
 - Předmět je zaměřen na získání a prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti podstaty a významu vzdělávání zaměstnanců v organizaci. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními pojmy v oblasti procesu vzdělávání, s jednotlivými fázi tohoto procesu a implementaci vzdělávání do rozvoje manažerů a zaměstnanců. Předmět klade důraz na význam vzdělávání zaměstnanců i pro odpovědnou péči a rozvoj pracovníků s cílem podpořit konkurenceschopnost dané organizace na trhu práce.
 - Syllabus (in Czech)
 - Hlavní témata předmětu: 1. Tvorba vzdělávacích cílů, proces vzdělávání a jeho fáze. 2. Význam analýzy a identifikace vzdělávacích potřeb. 3. Specifika a metody vzdělávání dospělých I. 4. Specifika a metody vzdělávání dospělých II. 5. Význam evaluace ve vzdělávacím procesu. 6. Podstata a význam vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizaci, knowledge management. 7. Kompetenční model jako základní nástroj rozvoje lidských zdrojů. 8. Podstata a význam time managementu pro rozvoj manažerů a zaměstnanců. 9. Organizační kultura, komunikace mezi zaměstnanci, facilitace, mezilidské vztahy a řešení konfliktů. 10. Metody a principy osobního rozvoje I. 11. Metody a principy osobního rozvoje II. 12. Shrnutí, závěr.
 - Literature
 - SOJÁK, P. 2017. Osobnostní a sociální rozvoj, aneb, Strom, mozaika a vzducholoď. Praha: Grada. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-271-0342-3.
 - HARRY, D. 2021. Self Improvement. Morrisville: Lulu Press. ISBN 978-1-7162-7004-8.
 
- Assessment methods (in Czech)
 - Zápočet: - docházka na semináři alespoň 50 % - zpracování a prezentace seminární práce Zkouška: - ústní zkouška ze znalostí a dovedností z předmětu - výsledná známka je tvořena z 50 % za praktické aktivity během semestru a zpracovanou seminární práci a 50 % hodnocení tvoří samotná ústní zkouška
 - Language of instruction
 - Czech
 - Further Comments
 - The course is taught annually.
 
- Enrolment Statistics (winter 2024, recent)
 - Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/B_PH_VOP_p