NU:N_BR_MMA_p International Marketing - Course Information
N_BR_MMA_p International Marketing
NEWTON Universitywinter 2024
- Extent and Intensity
- 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Karel Novotný (lecturer)
Bc. Jan Perla (lecturer)
Mgr. Emil Velinov, Ph.D. (lecturer)
Bc. Jan Perla (seminar tutor) - Guaranteed by
- Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Timetable
- Wed 8:00–9:30 WebinarJam, except Wed 2. 10., except Wed 11. 12. ; and Thu 10. 10. 15:10–16:40 WebinarJam, Wed 13. 11. 8:00–9:30 WebinarJam
- Timetable of Seminar Groups:
N_BR_MMA_p/502: each even Friday 15:10–16:40 BR Učebna 06, except Fri 1. 11., except Fri 29. 11. ; and Fri 29. 11. 9:40–11:10 BR Učebna 03, Mon 9. 12. 13:00–14:00 Zoom.Brno1, J. Perla
N_BR_MMA_p/503: each even Friday 16:50–18:20 BR Učebna 06, except Fri 1. 11., except Fri 29. 11. ; and Fri 29. 11. 13:30–15:00 BR Učebna 03, Mon 9. 12. 13:00–14:00 Zoom.Brno1, J. Perla - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
- Syllabus (in Czech)
- Hlavní témata předmětu:
- 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
- 2. Mezinárodní marketingový výzkum
- 3. Strategické plánování a růstové strategie
- 4. Mezinárodní branding
- 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
- 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
- 7. Distribuční politika
- 8. Lokalizace versus globalizace produktů
- 9. Mezinárodní marketingová komunikace
- 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
- 11. Mezinárodní cenová politika
- 12. Trendy a shrnutí
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Further Comments
- The course is taught annually.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/N_BR_MMA_p