NU:N_BR_MMA_p International Marketing - Course Information
	N_BR_MMA_p International Marketing
NEWTON Universitywinter 2024
- Extent and Intensity
 - 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
 - Teacher(s)
 - Karel Novotný (lecturer)
Bc. Jan Perla (lecturer)
doc. Mgr. Emil Velinov, Ph.D. (lecturer)
Bc. Jan Perla (seminar tutor) - Guaranteed by
 - Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – Academic Department – NEWTON University - Timetable
 - Wed 8:00–9:30 WebinarJam, except Wed 2. 10., except Wed 11. 12. ; and Thu 10. 10. 15:10–16:40 WebinarJam, Wed 13. 11. 8:00–9:30 WebinarJam
- Timetable of Seminar Groups:
 
N_BR_MMA_p/502: each even Friday 15:10–16:40 BR Učebna 06, except Fri 1. 11., except Fri 29. 11. ; and Fri 29. 11. 9:40–11:10 BR Učebna 03, Mon 9. 12. 13:00–14:00 Zoom.Brno1, J. Perla
N_BR_MMA_p/503: each even Friday 16:50–18:20 BR Učebna 06, except Fri 1. 11., except Fri 29. 11. ; and Fri 29. 11. 13:30–15:00 BR Učebna 03, Mon 9. 12. 13:00–14:00 Zoom.Brno1, J. Perla - Course Enrolment Limitations
 - The course is offered to students of any study field.
 - Course objectives (in Czech)
 - Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
 - Syllabus (in Czech)
 - Hlavní témata předmětu:
 - 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
 - 2. Mezinárodní marketingový výzkum
 - 3. Strategické plánování a růstové strategie
 - 4. Mezinárodní branding
 - 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
 - 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
 - 7. Distribuční politika
 - 8. Lokalizace versus globalizace produktů
 - 9. Mezinárodní marketingová komunikace
 - 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
 - 11. Mezinárodní cenová politika
 - 12. Trendy a shrnutí
 
- Assessment methods
 - -- item not defined --
 - Language of instruction
 - Czech
 - Further Comments
 - The course is taught annually.
 
- Enrolment Statistics (winter 2024, recent)
 - Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/N_BR_MMA_p