STING:MKA_MK Marketing Applications - Course Information
MKA_MK Marketing Applications
STING ACADEMYwinter 2014
- Extent and Intensity
- 0/0. 2 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Guaranteed by
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – STING ACADEMY - Prerequisites (in Czech)
- STUDIJNI_SKUPINA(1MKA) && !NOWANY( VEF2_MK Public Finance )
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
The capacity limit for the course is 10 student(s).
Current registration and enrolment status: enrolled: 0/10, only registered: 0/10 - Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu Marketing II je aplikace teoretických znalostí nabytých studiem předmětu Marketing I do různorodých oblastí praxe a doplnění rozsahu teorie o nové trendy, především v oblasti marketingu sociálních sítí a virálního marketingu. Předmět reaguje na potřebu zaměstnavatelů, kteří po absolventech požadují kreativní přístup při návrhu a implementaci marketingových kampaní. Předmět prostřednictvím požadavku na tvorbu případové studie zlepšuje prezentační dovednosti studentů a zvyšuje jejich propojení s praxí.
- Syllabus (in Czech)
- Cvičení:
1. Hodnotový marketing – hledání spotřebitelského optima
2. Totální marketingový mix
3. Aplikace E-marketingu
4. Aplikace marketingu na sociálních sítích
5. Aplikace guerilla marketingu
6. Aplikace virálního marketingu
7. Užití matic BSC, SWOT a GE v marketingové praxi
8. Implementace systému CRM
9. Role procesní analýzy při návrhu marketingové strategie
10. Event marketing
11. Politický marketing
12. Marketing v neziskovém sektoru
- Cvičení:
- Literature
- required literature
- LAKHANI, D. Jak prodávat když nikdo nekupuje. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2010, 208 pp. ISBN 978-80-247-3309-8. info
- ŠTĚDROŇ, B and KOL. Marketing a nová ekonomika. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2009, 198 pp. ISBN 978-80-7400-146-8. info
- KOTLER, P and KOL. Moderní marketing – 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 pp. ISBN 978-80-247-1545-2. info
- Teaching methods (in Czech)
- Cvičení s aktivním zapojením studentů v diskuzích.
Způsob výuky je detailně popsán ve Studijním o zkušebním řádu AKADEMIE STING. - Assessment methods (in Czech)
- Podmínky udělení zápočtu:
1) Odevzdání případové studie na téma aplikace marketingových nástrojů do vybraného podniku.
2) Písemný zápočtový test s úspěšností min. 60%. - Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/sting/winter2014/MKA_MK