STING:MKT Marketing - Informace o předmětu
MKT Marketing
Vysoká škola Sting, o.p.s.zima 2010
- Rozsah
- 0/0. 4 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
- Vyučující
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (přednášející)
- Garance
- doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Cíle předmětu
- Předmět rozvíjí poznatky z předmětů Management a Ekonomie III. Umožňuje pochopit podstatu tržní ekonomiky zdůrazněním klíčové úlohy obchodní činnosti a významu marketingových aktivit pro efektivní řízení všech podnikových funkcí. Po objasnění problematiky výrobkové politiky, cenové politiky, inovační politiky, dosahování zisku, distribuční politiky a komunikační politiky jsou rozebrány problémy marketingového plánování, zvláště pak strategického řízení v marketingu. Rozsáhlá pozornost je věnována marketingovému výzkumu a tvorbě marketingového informačního systému, zásadám tvorby marketingové organizace, úkolům marketingové kontroly a otázkám marketingové komunikace.
- Statistika zápisu (zima 2010, nejnovější)
- Permalink: https://is.newton.cz/predmet/sting/zima2010/MKT