MKT Marketing

Vysoká škola Sting, o.p.s.
zima 2011
Rozsah
0/0. 4 kr. Doporučované ukončení: zk. Jiná možná ukončení: z.
Vyučující
doc. Ing. Josef Dobřický, CSc. (přednášející)
Garance
doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Katedra ekonomiky a řízení – Rektor – Vysoká škola Sting, o.p.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Cíle předmětu
Předmět rozvíjí poznatky z předmětů Management a Ekonomie III. Umožňuje pochopit podstatu tržní ekonomiky zdůrazněním klíčové úlohy obchodní činnosti a významu marketingových aktivit pro efektivní řízení všech podnikových funkcí. Po objasnění problematiky výrobkové politiky, cenové politiky, inovační politiky, dosahování zisku, distribuční politiky a komunikační politiky jsou rozebrány problémy marketingového plánování, zvláště pak strategického řízení v marketingu. Rozsáhlá pozornost je věnována marketingovému výzkumu a tvorbě marketingového informačního systému, zásadám tvorby marketingové organizace, úkolům marketingové kontroly a otázkám marketingové komunikace.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2002, zima 2003, zima 2004, zima 2005, zima 2006, zima 2007, léto 2008, zima 2008, zima 2009, zima 2010, léto 2012, zima 2012, léto 2013, zima 2013.