BE_PH_IMC Integrated Marketing Communication

Vysoká škola NEWTON, a.s.
léto 2023
Rozsah
2/1. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Ondřej Nádvorník, LL.M., MBA (přednášející)
Ing. Ondřej Nádvorník, LL.M., MBA (cvičící)
Ing. Ondřej Nádvorník, LL.M., MBA (náhr. zkoušející)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for International Programmes – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti ucelené marketingové komunikace tradičními (inbound) i novými (outbound) přístupy v marketingu. Komplex odborných přednášek a seminářů se detailně zabývá jednotlivými přístupy různých značek v marketingové komunikaci, komunikací pomocí loga, barev a to i v mezinárodním prostředí, kde jsou posluchači seznámeni s různými kulturními aspekty marketingové komunikace se zákazníky. Další stěžejní část předmětu představují jednotlivé součásti marketingové komunikace, které představuje direct marketing, podporu prodeje, osobní prodej, PR, event marketing či sponzoring, taktéž v online marketingovém prostředí vč. aktuálního zaměření na social media i guerilla marketing. V závěru semestru by posluchači měli být schopni zhodnotit a navrhnout dílčí přístupy marketingové komunikace u vybraných společností.  
Osnova
  • Hlavní témata předmětu:
  • 1. Úvod do problematiky předmětu, definice a rozsah IMK, principy marketingové komunikace
  • 2. Tradiční vs. nové přístupy IMK (outbound vs. inbound marketingová komunikace, přístup See–Think–Do–Care)
  • 3. Corporate Identity – budování firemní image
  • 4. Logo komunikace, barvy v marketingové komunikaci
  • 5. Kulturní aspekty marketingové komunikace (1. část)
  • 6. Kulturní aspekty marketingové komunikace (2. část)
  • 7. Reklama: psychologické aspekty reklamy
  • 8. Reklama: kreativní reklama
  • 9. Podpora prodeje, direct marketing a osobní prodej
  • 10. Public Relations, event marketing a sponzoring
  • 11. Online marketingová komunikace
  • 12. Guerilla marketing
Metody hodnocení
Zápočet (prezenční): docházka na semináře min. 70 % (za každou účast 1 bod); zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace v rámci 2. – 5. semináře, plusové body z výuky Zápočet (distanční): zpracování dílčích případových studií (5 témat), prezentace aktuality z oblasti marketingové komunikace, body z výuky Zkouška (shodně obě formy studia): v ústní podobě (realizována kontaktním či distančním způsobem); úspěšnost min. 50 % 
Vyučovací jazyk
Angličtina
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2021, zima 2022.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2023/BE_PH_IMC