B_BA_AJ2 Anglický jazyk 2

Vysoká škola NEWTON, a.s.
léto 2024
Rozsah
0/2. Kombinované 0/10 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Mgr. Peter Majláth (cvičící)
Mgr. Peter Majláth (náhr. zkoušející)
Garance
BcA. Robert Michael Westbrook, LL. M, MBA
Centre for International Programmes – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Kód: AJ2 Ústav: Ústav jazyků (NU) Název předmětu: Anglický jazyk 2 Anotace předmětu - pro PFS: Předmět AJ2 se vyučuje ve třech jazykových úrovních - B1, B2 a C1. Anotace předmětu - pro KFS: Předmět AJ2 se vyučuje ve dvou jazykových úrovních - B1/B1+ a B2/C1. CÍL A VÝSTUP PŘEDMĚTU: Cílem výuky předmětu AJ v tomto semestru je získání odborné slovní zásoby z následujících oblastí: popis práce, pracovní podmínky, činnost a historie firmy, telefonování, interní komunikace, čísla o prodeji, popis výrobku, pracovní výkon, obchodní korespondence atd. Tato slovní zásoba je aplikována na zmíněné čtyři řečové dovednosti. Výstupem jsou základy srozumitelné komunikace a upevnění jazykových kompetencí. PŘÍSPĚVEK K PROFILU ABSOLVENTA: Absolvent předmětu je uváděn do klíčových konceptů obchodní angličtiny a do jazyka světa obchodu. Metody práce (diskuse, komparace, konfrontace, argumentace, prezentace atd.) umožňují rozvoj kritického myšlení a celostního formování osobnosti.
Osnova
  • 1. seminář (1. – 2. týden) Úvod do e-commerce a digitálního byznysu. Základní pojmy v e-commerce. Strategie, cíle, vyhodnocování. Zákazník a cílové skupiny. B2B versus B2C. Úvod do marketingových a komunikačních kanálů. Technologické pozadí digitálních projektů. 2. seminář (3. – 4. týden) Placená reklama na internetu. Výkonnostní a brandové kanály, PPC reklama, zbožové srovnávače. Reklamní systémy Google Ads a Sklik. Cíle, rozpočty, cílení, bidding, vyhodnocování. 3. seminář (5. – 6. týden) RTB a programatická reklama. Real Time Bidding, jeho struktura, způsoby využití a tvorba strategie. Sestavení mediaplánu a stanovení relevantních KPI. Význam RTB v rámci online reklamy, jeho vlastnosti, možnosti spolupráce s vydavateli, možnosti cílení a formátů, brand safety, adfraud. 4. seminář (7. – 8. týden) SEO a linkbuilding. Optimalizace nalezitelnosti na webu, SEO, linkbuilding a linkbaiting, budování autority. Fulltextové vyhledávače, katalogy, zbožové srovnávače, hlasoví asistenti. Návrh webu, technické SEO, informační architektura, použitelnost a UX. Užitečné nástroje pro SEO specialisty. 5. seminář (9. – 10. týden) Obsahový marketing a sociální sítě. Obsahový marketing a copywriting. Marketing na sociálních sítích, community management. Influencer marketing. 6. seminář (11. – 12. týden) Strategie, zákazníci a značka. Obchodní, marketingová a komunikační strategie. Uživatelské výzkumy, zákazníci, cílové skupiny. Klíčové kroky k nastavení a systematickému řízení značky. Východiska firmy, odlišující myšlenka, zákaznické segmenty a ztvárnění značky. Komunikace, vizuál a vnější prezentace.
Literatura
  • JOHN, ALLISON; PAUL, EMERSON. ALLISON, John, EMERSON, Paul, 2013. The Business 2.0 Intermediate B1+, SB, Macmillan Education, ISBN 0230437974. Velká Británie: MacMillan Education, 2013.
  • JOHN, ALLISON; PAUL, EMERSON. ALLISON, John, EMERSON, Paul, 2013. The Business 2.0 Intermediate C1, SB, Macmillan Education, ISBN 0230437974. Velká Británie: MacMillan Education, 2013.
  • JOHN, ALLISON; PAUL, EMERSON. ALLISON, John, EMERSON, Paul, 2013. The Business 2.0 Intermediate B2, SB, Macmillan Education, ISBN 0230437974. Velká Británie: MacMillan Education, 2013.
Metody hodnocení
Forma zakončení předmětu - pro PFS: Klasifikovaný zápočet Základní podmínkou pro získání klasifikovaného zápočtu je 75% účast na seminářích, jedna prezentace na odborné téma (viz podrobné sylaby podle týdnů) a závěrečný test. Vyučující si vyhrazuje právo upravit podmínky pro udělení klasifikovaného zápočtu. Forma zakončení předmětu - pro KFS: Klasifikovaný zápočet Úroveň splnění studijních povinností je hodnocena klasifikačním stupněm A-E. Docházka není podmínkou pro získání klasifikovaného zápočtu pro KFS formu studia vzhledem k desetihodinové dotaci výuky. Podmínkou je vypracování eseje v rozsahu 350 slov na odborné téma (viz Dokumentový server IS) nebo vypracování testu pokrývajícího čtyřsemestrální požadavky ukončení předmětu (viz Dokumentový server IS). Vyučující si vyhrazuje právo upravit podmínky pro udělení klasifikovaného zápočtu. Rozvržení přednášek - pro PFS: Tématický plán -- letní semestr -- 12 týdnů výuky -- 12 seminářů -- 12 devadesátiminutových výukových jednotek (dotace 2/0) Rozvržení přednášek - pro KFS: Tématický plán -- letní semestr -- 6 víkendových soustředění -- 5 seminářů -- 5 devadesátiminutových výukových jednotek
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2021, zima 2022, léto 2023, zima 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.newton.cz/predmet/nu/leto2024/B_BA_AJ2