NU:B_PH_MCR Tourism Management - Course Information
B_PH_MCR Tourism Management
NEWTON Universitysummer 2024
- Extent and Intensity
- 2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (lecturer)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (seminar tutor)
Ing. František Zjevík, DiS., MSc. (alternate examiner) - Guaranteed by
- Ing. Petr Novák, Ph.D.
Centre for Business Studies – NEWTON University - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Anotace předmětu: Předmět je zaměřen na získání a prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti managementu cestovního ruchu, který je navazující na Management, který je přednášen v prvním ročníku. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními atributy řízení a kontroly v cestovním ruchu a rozdíly, jaké v tomto oboru jsou. Předmět se bude zabývat vybranými pasážemi z oblasti managementu. Přednášky a do nich včleněná cvičení mají naplnit teoretické zvládnutí tohoto typu managementu a na příkladech z praxe si ověřovat schopnosti, nebo propojení managementu a marketingu v tomto oboru. Předmět Management cestovního ruchu vychází z teoretické základny osvojené a ověřené v předmětu Management. Rozvíjí dovednosti a vědomosti získané v průběhu prvního ročníku a implementuje problematiku managementu do oblasti služeb, s důrazem na cestovní ruch.
- Syllabus
The content of the course has not been saved in this language version.
- Literature
- ARMSTRONG, Michael. Řízení lidských zdrojů : nejnovější trendy a postupy. 10. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
- BLAŽEK, Ladislav. Úvod do teorie řízení podniku. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 1999. ISBN 80-210-2085-7.
- NEJDL, Karel. Management destinací cestovního ruchu. Praha: Wolters Kluwer, 2010. ISBN 978-80-7357-673-8.
- KOŠŤAN, Pavol; BĚLOHLÁVEK, František; ŠULEŘ, Oldřich. Management. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2006. ISBN 80-2510-396-X.
- MAGCONSULTING, Společnost. Managment destinací. [online]. 2000. Dostupné z: http://www.cot.cz/data/cesky/01_01/1_stat_1.htm.
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingový management turistické destinace. [online]. 2006. Dostupné z: http://www.cestovni-ruch.cz/skolstvi/destinace.php.
- Assessment methods
- -- item not defined --
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- Information on the extent and intensity of the course: Kombinované 0/14 hodin za semestr.
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/summer2024/B_PH_MCR