N_PH_MMA_p International Marketing

NEWTON University
winter 2024
Extent and Intensity
2/1. 5 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Jan Perla (lecturer)
Mgr. Kristýna Hájková (seminar tutor)
Mgr. Martin Pekarovič (seminar tutor)
Mgr. Emil Velinov, Ph.D. (seminar tutor)
Guaranteed by
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centre for Business Studies – NEWTON University
Timetable
Wed 8:00–9:30 WebinarJam, except Wed 2. 10., except Wed 11. 12. ; and Thu 10. 10. 15:10–16:40 WebinarJam
  • Timetable of Seminar Groups:
N_PH_MMA_p/501: each odd Friday 13:30–15:00 PH Učebna 01, except Fri 8. 11. ; and Fri 29. 11. 13:30–15:00 PH Učebna 01, K. Hájková
N_PH_MMA_p/502: each odd Friday 15:10–16:40 PH Učebna 01, except Fri 8. 11. ; and Fri 29. 11. 13:30–15:00 PH Učebna 01, K. Hájková
N_PH_MMA_p/503: each odd Thursday 16:50–18:20 PH Učebna 01, M. Pekarovič
N_PH_MMA_p/504: each odd Thursday 18:30–20:00 PH Učebna 01, M. Pekarovič
N_PH_MMA_p/505: each odd Thursday 8:00–9:30 PH Učebna 12, except Thu 26. 9. ; and Fri 11. 10. 8:00–9:30 PH Učebna 03, E. Velinov
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Předmět je zaměřen na prohloubení znalostí a dovedností studentů v oblasti marketingového přístupu k trhu se zaměřením na mezinárodní trhy. Podstatnou myšlenkou předmětu je seznámit studenty se základními koncepcemi mezinárodního marketingu, mezinárodním prostředí a jeho vlivem na mezinárodní podnikání, aspekty mezinárodního marketingového výzkumu, strategickým plánováním a růstovými strategiemi v mezinárodním marketingu, jakými formami vstupují firmy na mezinárodní trhy. Součástí předmětu tvoří také segmentace mezinárodních trhů, výběr cílových trhů a positioning a následná mezinárodní značková strategie včetně mezinárodního marketingového mixu.
Syllabus (in Czech)
  • Hlavní témata předmětu:
  • 1. Podstata, význam a přístupy k mezinárodnímu marketingu
  • 2. Mezinárodní marketingový výzkum
  • 3. Strategické plánování a růstové strategie
  • 4. Mezinárodní branding
  • 5. Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
  • 6. Segmentace cílových trhů, výběr cílových trhů, positioning
  • 7. Distribuční politika
  • 8. Lokalizace versus globalizace produktů
  • 9. Mezinárodní marketingová komunikace
  • 10. Propojení obchodu a marketingu, měření
  • 11. Mezinárodní cenová politika
  • 12. Trendy a shrnutí
Assessment methods
-- item not defined --
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.

  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.newton.cz/course/nu/winter2024/N_PH_MMA_p