B_PH_TRDM Trendy digitálního marketingu

Vysoká škola NEWTON, a.s.
léto 2023
Rozsah
2/0. Kombinované 0/12 hodin za semestr. 4 kr. Ukončení: kz.
Vyučující
Mgr. Bc. Martin Peška (přednášející)
Mgr. Bc. Martin Peška (cvičící)
Mgr. Bc. Martin Peška (náhr. zkoušející)
Garance
Ing. Ludmila Hruban, Ph.D., MSc.
Centrum podnikatelských disciplín – Vysoká škola NEWTON, a.s.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
SMYSL PŘEDMĚTU: Předmět přináší aktuální přístupy, novinky a trendy v oblasti digitálního marketingu z různých a potřebných oblastí, ve kterých garant předmětu a specializace Marketing spatřuje důležitost sdělení pro studenty v 6. semestru studia. Studovaná oblast se týká zejména témat jako jsou: trendy digitálního marketingu v kontextu spotřebitelského chování, trendy na sociálních sítích, komunikace změn v organizaci, trendy ve webové analytice, trendy v kyberbezpečnosti, ochraně soukromí aj. PRINCIP PŘEDMĚTU: Praktická výuka probíhá za účasti garanta a situačních hostů z praxe, předních odborníků digitálního marketing. 
Osnova
  • 1. blok - 16. 2. - Ludmila Navrátilová - Trendy digi marketingu 2021 - širší kontext trendů + návaznost na aktuální COVID období a chování spotřebitelů
  • 2. blok - 2. 3. - Klára Mouchová - Trendy v marketingu na sociálních sítích
  • 3. blok - 16. 3. - Valery Senichev - Komunikace změn v organizaci a její udržitelnost dovnitř i ven
  • 4. blok - 30. 3. - Zbyněk Hyrák - Trendy ve webové analytice: Google Analytics 4
  • 5. blok - 13. 4. - Ivan Moucha - Trendy kyberbezpečnosti a ochraně soukromí v souvislosti s marketingem (iOS 14, ad blockery, úniky dat, ePrivacy apod.)
  • 6. blok - 27. 4. - Ludmila Navrátilová - případová studie - ukončení předmětu - praktický výstup pro studenty
Literatura
  • BROWN, Danny and Sam FIORELLA. Influence marketing: how to create, manage, and measure brand influencers in social media marketing. Indianapolis, Indiana: Que, 2013. ISBN 0-7897-5104-6.
  • GOOGLE, Google. Digitální garáž. [online]. 2016. Dostupné z: https://digitalnigaraz.withgoogle.com/.
  • HALLIGAN, Brian. Inbound marketing : attract, engase, and delight customers online. New Jersey: Hoboken: Wiley, 2014. 198 s. ISBN 978-1-118-89665-5.
  • IAN, Daniel. E-commerce Get it Right! : Essential Step-by-step Guide for Selling & Marketing Products Online. Leigh, United Kingdom: Neurodigital, 2012. 228 s. ISBN 978-0-9565-2620-5.
  • YOUNG, Miles. Ogilvy o reklamě v digitálním věku. Praha: Svojtka Co., 2018. ISBN 978-80-256-2159-2.
  • SCOTT, David. Affiliate Marketing: Step By Step Beginner Guide For Making Money Online. Amerika: CreateSpace Independent Publishing Platform, 2017. 76 s.
  • STERNE, Jim. Artificial Intelligence for Marketing: Practical Applications. New Jersey: Wiley, 2017. 344 s. ISBN 978-1-11-940633-4.
  • TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing pro 21. století. Praha: Management Press, 2016. 163 s. ISBN 978-80-7261-399-1.
  • OTTOCOPY, Ottocopy. Piště jako Copywriter [online]. [online]. 2016. Dostupné z: http://ebook-zdarma.
Metody hodnocení
Předmět je zakončen praktickou zkouškou: - rešeršní příprava a odevzdání daného tématu - obhajoba tématu 
Předmět je zařazen také v obdobích léto 2024.